جستجوگر پیشرفته
موضوع : پایه پنجم , طرح درس پنجم ,
دانلود طرح درس روزانه علوم تجربی پایه پنجم
طرح درس روزانه درس حرکت بدن - ماهیچه بصورت ورد و پی دی اف
دریافت طرح درس روزانه حرکت بدنword
دانلود طرح درس روزانهpdf
امتیاز : |

موضوع : طرح درس پنجم ,
دانلود طراحی یادگیری
طراحی آموزشی با موضوع و عنوان نقش گیاهان در زندگی
با تشکر از خواهر گرامی خانم اکرم کریمی که این فایل را تهیه نموده اند
امتیاز : |

موضوع : پایه پنجم , طرح درس پنجم , برنامه ریزی , برنامه سالانه ,
طرح درس سالیانه
نمونه فرم و جدول طرح درس سالانه را می توانید از لینک زیر دانلود نمایید.
دانلود طرح درس سالانه معلم با فرمت ورد (rozup)
دانلود طرح درس سالانه معلم با فرمت پی دی اف (rozup)
دانلود طرح درس سالانه معلم با فرمت ورد (picofile)
دانلود طرح درس سالانه معلم با فرمت پی دی اف (picofile)
امتیاز : |

موضوع : طرح درس پنجم ,
موضوع: انبساط و انقباض علوم چهارم تعداد دانش آموزان:
مدت تدريس:30 دقيقه معلم : دبستان :
جنسيت: تاريخ:
.....................................................................
اهداف آموزشي:
1- درك مفهوم انبساط وانقباض
2- آشنايي با تغييرات مواد
3- اختلافهاي انبساط و انقباض را بگويند.
وسايل مورد نياز:
ليوان شيشه اي – رنگ (جوهر)-لوله ي آزمايش – ني – چوب پنبه
نكات ايمني : دستها را بعد از آزمايش بشويند .از وسايل آزمايش مواظبت كنند.
مديريت كلاس : كاوشگري
گام اول:ارائه ي موقعيت مسئله مدار
لوله ي ازمايش را كه در آن جوهر ريخته ايم و ني را در سر آن قرار داده ايم به صورت وارونه در ليوان فرو مي بريم .
گام دوم : جمع آوري اطلاعات (پرسيدن)
از دانش آموزان مي خواهيم كه درباره آزمايش مربوطه سوال كنند به طوري كه جواب سوال ها بلي يا خير باشد. (به سوالات خوب و نزديك به مورد تدريس جواب تاكيدي مي دهيم.)
گام سوم :فرضيه سازي
سوالات خوب را روي تابلو نوشته و از دانش آموزان مي خواهيم كه به سوالات جواب بدهند.
پرسشها |
پاسخها (فرضيه ها) |
آيا سرد كردن لوله روي حجم هواي داخل آن اثر دارد؟ |
سرد كردن سبب كم شدن حجم هوا مي شود |
باسرد كردن لوله جوهر چه تغييري مي كند؟ |
... |
..... |
.....
|
گام چهارم :نظريه پردازي (آزمودن فرضيه ها)
درباره ي فرضيه ها بحث كرده و فرضيه هاي درست را به دانش اموزان ارائه مي دهيم وبا ارائه ي اطلاعات تكميلي آنها را بيشتر با مفهوم انبساط و انقباض آشنا مي كنيم.
مقياس درجه بندي رفتار
هدف
دانش آموز |
در كار كروهي شركت مي كند |
نكات ايمني را رعايت مي كند |
بيان مشاهدات |
فرضيه هاي خودرا مي گويد |
انبساط وانقباض را درك مي كند |
تفاوت انبساط وانقباض |
تشخيص تغيير مواد |
اميررضا |
3 |
3 |
3 |
3 |
3 |
3 |
3 |
ناصر |
3 |
3 |
3 |
3 |
3 |
3 |
3 |
علي |
1 |
3 |
2 |
2 |
2 |
3 |
1 |
مهدی |
|
|
|
|
|
|
|
داوود |
|
|
|
|
|
|
|
شهریار |
|
|
|
|
|
|
|
مهران |
|
|
|
|
|
|
|
ملاكـــــها
عالــــي (3) خوب (2) متــوسط (1)
ارائـــــه ي تكليف:
از آنها مي خواهيم كارهايي كه انجام داداه ايم تو ضيح دهند .مثالهاي درباره مفهوم برای جلسه بعد بصورت خلاصه آماده کرده تادر کلاس ارائه دهند. يا آزمايشهايي درباره ي آن انجام دهند.
امتیاز : |

موضوع : طرح درس پنجم ,
طرح درس سالانه دروس پایه پنجم از1/7/85 تا 9/9 85
به نام خدا طرح درس سالانه كلاس چند پايه ( پيش دبستاني، اوّل،سوّم و پنجم) براي هر پايه در 4 برگ تنظيم گرديده است. دراين طرح درس ها؛ ت= تدريس، پ = پرسش(ارزشيابي) ، م = مرور و رفع اشكال، ق/ = قرآن، هد/ = هديه هاي آسمان، ف/ = فارسي ، ر/ = رياضيع/ = علوم ، اج/ = اجتماعي و اعداد زير خط دارمربوط به كتاب كار مي باشند صفحه: 1 كلاس: پنجم |
||||||
وسايل آموزشي |
ساعت چهارم |
ساعت سوّم |
ساعت دوّم |
ساعت اوّل |
روز |
تاريخ |
ر/ آزمون- |
اج/ ت2 و3 |
ر/ ارزشيابي ورودي |
ف/ ت 2 و3 |
ق/ معارفه و بيان انتظارات |
شنبه |
1/7 |
|
ورزش |
ف/ روخواني 2- ت2 |
ع/ ت الف تا ح |
هد/ ت 8 تا 13 |
1ش |
2/7 |
چرتكه- |
نقّاشي |
ف/ املا از 2 |
اج/ ت76تا78 |
ر/ ت1- |
2ش |
3/7 |
ق/ نوار-سركه گلاب |
ف/ ت3 و 4 |
اج/ ت 138 تا141 |
ع/ ت2 و3 |
ق/ ت 2 تا 4 |
3ش |
4/7 |
|
ورزش |
هد/ ت14 و 15 |
ر/ پ1-ت2 |
ف/ م 2 و 3- تت 4 و 5 |
4ش |
5/7 |
ميله و صفحات كسر |
ف/ ت 11 |
ع/ ت 4و5(عطرجوهرروغن |
ف/ 7 تا 10 |
ر/ ت3تا5 |
5ش |
6/7 |
ر/ آزمون- ق/ نوار |
اج/ پ 2و 3 – ت4 تا 9 |
ر/ پ 1تا 5 – بررسي 5 |
ف/ روخواني 7تا 9- ت5 |
ق/ پ2و 3 - ت 5 و 6 |
شنبه |
8/7 |
|
ورزش |
ف/ املا از 7 تا 9 |
ع/ بررسي گزارشات 3تا 5 |
هد/ ت2تا5 |
1ش |
9/7 |
ميله و صفحات كسر |
كاردستي |
ف/ ت6 و 7 |
اج/ پ 76 تا 78 |
ر/ ت6و7 |
2ش |
10/7 |
|
ف/ ت 8 |
خوشنويسي |
ع/ ت 6 و 7 |
ق/ ت 7 تا 10 |
3ش |
11/7 |
|
ورزش |
هد/ ت 16 تا 19 |
ر/ بررسي7- ت8و9 |
ف/ ت12 تا 16 |
4ش |
12/7 |
مدل مولكولي |
ف/ املا از 12 و 13 |
ع/ ت 8 و 9 |
ف/ مراجعه به كتاب خانه |
ر/ ت10- انجام تمارين11 |
5ش |
13/7 |
ر/ آزمون- ق/ نوار |
اج/ پ 2 تا 9 |
ر/ پ6تا11- ت12 |
ف/ ت 9 و 10 |
ق/ ت 11 تا 13 |
شنبه |
15/7 |
|
ورزش |
ف/ املا از 14 و 15 |
ع/ م و پ 2 تا 9 |
هد/ ت 6 تا10 |
1ش |
16/7 |
|
نقّاشي |
ف/ ت17 و 18 |
اج/ ت79 تا 82 |
ر/ بررسي تمارين 12و13 |
2ش |
17/7 |
يخ – نان كپك زده |
ف/ ت11 و 12 |
اج/ پ 138 تا 141 |
ع/ ت 10 تا 12 |
ق/ پ 11تا13 ت 14 و 15 |
3ش |
18/7 |
|
ورزش |
هد/ ت 19 تا 23 |
ر/ ت14 و15 |
ف/ 19 تا 24 |
4ش |
19/7 |
|
ف/ مرور و رفع اشكال |
ع/ ت13 |
ف/ ت13 |
ر/ ت 16 |
5ش |
20/7 |
|
اج/ ت10 تا 17 |
ر/ م 1تا16 |
ف/ ت26 تا 5/29 |
ق/ ت 16 تا 18 |
شنبه |
22/7 |
- |
شهادت حضرت علي (ع) تعطيل////////////////////// |
1ش |
23/7 |
بقیه در ادامه مطلب
...ادامه مطلب
امتیاز : |

موضوع : طرح درس اول , طرح درس دوم , طرح درس سوم , طرح درس چهارم , طرح درس پنجم , طرح درس ششم ,
|
طـــــرح درس روزانــــــه ورزش
|
|
||||||||||||||||||||||||||
نکات قابل توجه: 1) این بازی – ورزش هم در فضای بسته مثل سالن و هم در فضاهای باز مانند حیاط مدرسه قابل اجراست. 2) در قسمت حرکتهای هماهنگ اگر چوب یا طناب نبود، می توانیم خطوط را با گچ بکشیم. 3) این طرح درس با توجه به ویژگی های رشدی کودکان 8 تا 10 ساله (سالهای آخر دبستان) و کمک گرفتن از کتاب "روش تدریس تربیت بدنی در مدارس" نوشته شده است. |
امتیاز : |
