جستجوگر پیشرفته
جملات توصیف عملکرد پایه دوم ابتدایی - کارنامه نوبت اول و دوم - فرم الف
درس | خیلی خ.وب | خوب |
فارسی |
او با دقت گوش می دهد . متن ها را با لحن مناسب ، روان می خواند . می تواند همه ی واژه های کتاب را خوانا ، درست بنویسد . بهتر است کتاب های داستان بخواند . |
بیشتر وقت ها با دقت گوش می دهد .اغلب متن ها را روان می خواند . می تواند بیشتر واژه های کتاب را خوانا ، درست بنویسد . |
قران |
او ضمن رعایت آداب ، آیات و سوره ها ر ا صحیح ، شمرده و آهنگین می خواند . او می تواند متن و ترجمه پیام ها را با توضیحات کافی وداستان های کتاب را با ذکر جزئیات به زبان کودکانه بازگو کند . |
او ضمن رعایت آداب ، بیشتر آیات و سوره ها ر ا صحیح ، شمرده و معمولی می خواند . او می تواند متن و ترجمه پیام ها را بخواند و داستان های کتاب را به صورت کلی بازگو کند |
ریاضی |
او می تواند فعالیت مربوط به عدد، عملیات روی اعداد ، هندسه و هم چنین تمام فعالیت و تمرین های درس را با کمک ابزار و روش های مختلف انجام دهد . مسئله را خوب می خواند و درک می کند و به درستی حل می کند . |
او می تواند بیشتر فعالیت مربوط به عدد، عملیات روی اعداد ، هندسه و هم چنین بیشتر فعالیت و تمرین های درس را با کمک برخی ابزار و روش های مختلف انجام دهد . مسئله را خوب می خواند و درک می کند وبیشتر اوقات می تواند به درستی حل کند . |
علوم |
او می تواند با مشاهده ، به شیوه ی علمی اطلاعاتی را درباره جانوران ، گیاهان ، خودش و محیط زیست گزارش کند و آموخته های خود را در زندگی به کار می گیرد . |
او می تواند با مشاهده ، به شیوه ی علمی بیشتر اطلاعات را درباره جانوران ، گیاهان ، خودش و محیط زیست گزارش کند و بیشتر آموخته های خود را در زندگی به کار می گیرد |
هنر |
او می تواند ، با ایده گرفتن از طبیعت اثر خود را بارعایت جنبه های زیبا شناختی تولید کند . همچنین تولید هنری خود را توصیف کند و از ابزار درست استفاده کند . |
او می توانددر بعضی موارد ، با ایده گرفتن از طبیعت اثر خود را بارعایت جنبه های زیبا شناختی تولید کند . همچنین در بعضی موارد تولید هنری خود را توصیف کند و از ابزار درست استفاده کند . |
تربیت بدنی |
در انجام همه مهارت ها ی مربوط به حرکات پایه و آمادگی جسمانی موفق است. |
در انجام بیشتر مهارت ها ی مربوط به حرکات پایه و آمادگی جسمانی موفق است. |
هدیه ها |
با بیان نمونه های زیادی از نعمت های خدا به تشکر از خداوند می پردازد . مفاهیم مربوط به خداشناسی ، پیامبران ، امامان و آداب زندگی ایشان و نماز خواندن را به خوبی آموخته و آنها را رعایت می کند . |
با بیان چند نمونه از نعمت های خدا به تشکر از خداوند می پردازد . مشاهده نماز خواندن در رسانه و مساجد به یاد گیری او کمک می کند. بیشتر مفاهیم مربوط به خداشناسی ، پیامبران و امامان را آموخته است. |
شایستگی های عمومی |
او بهداشت را رعایت می کند. مسئولیت پذیر است . برای یادگیری تلاش می کند . در کارگروهی به صورت فعال شرکت می کند و آموخته های اخلاقی را رعایت می کند . |
اودر بیشتر مواقع بهداشت را رعایت می کند. مسئولیت پذیر است . برای یادگیری تلاش می کند . در کارگروهی شرکت می کند و بیشتر آموخته های اخلاقی را رعایت می کند . |
قابل قبول و نیاز به تلاش در ادامه مطلب
فارسی |
او با یاد آوری گوش می دهد . گاهی متن ها را بدون غلط می خواند . برخی از کلمات را خوانا و درست می نویسد . از او بخواهید درس هایی را که یاد گرفته ابتدا شفاهی و سپس نوشتاری گزارش دهد . |
او با راهنمایی معلم گوش می دهد . گاهی متن ها را به صورت مستقل می خواند . به ندرت واژه ها را درست تشخیص می دهد . با انجام فعالیت هایی مانند گفت و گو بادیگران و تماشای فیلم های مورد علاقه می تواند بهتر بنویسد . |
قران |
او ضمن رعایت آداب ،برخی آیات و سوره ها ر ا صحیح ، شمرده می خواند . او می تواند متن و ترجمه پیام ها را بخواند ولی با راهنمایی معلم مفهوم آن ها و داستان های کتاب را با کمک تصویر به صورت کلی بازگو کند |
او در رعایت آداب اولیه و خواندن عبارات قرآنی ، متن و ترجمه و بیان مفهوم پیام ها و داستان کتاب پیوسته به راهنمایی و کمک معلم نیاز دارد |
ریاضی |
او می تواند برخی فعالیت مربوط به عدد، عملیات روی اعداد ، هندسه و هم چنین برخی فعالیت و تمرین های درس را با کمک ابزار و روش های مختلف انجام دهد . گاهی می تواند با خواندن مسئله آن ها را حل کند . |
همواره با کمک معلم برخی فعالیت مربوط به عدد، عملیات روی اعداد ، هندسه و هم چنین برخی فعالیت و تمرین های درس را با کمک ابزار و روش های مختلف انجام می دهد . با راهنمایی معلم مسئله ها رامی خواند تا راهبرد مناسب را انتخاب کند . |
علوم |
او می تواند با مشاهده ، به شیوه ی علمی برخی اطلاعات را درباره جانوران ، گیاهان ، خودش و محیط زیست گزارش کند و همچنین اغلب آموخته های خود را در زندگی به کار می گیرد |
او به ندرت از برخی شیوه ی علمی، اطلاعاتی را درباره جانوران ، گیاهان ، خودش و محیط زیست گزارش می کند وهمچنین با راهنمایی معلم آموخته های خود را در زندگی به کار می گیرد |
هنر |
او می تواند با راهنمایی دیگران ، با ایده گرفتن از طبیعت اثر خود را بارعایت جنبه های زیبا شناختی تولید کند . همچنین تولید هنری خود را توصیف کند و از ابزار درست استفاده کند . |
او با کمک مستقیم دیگران ، از طبیعت و میراث فرهنگی ایده می گیرد و اثر خود را با رعایت جنبه های زیبا شناختی تولید می کند . به ندرت تولید هنری خود را توصیف میکند و از ابزار درست استفاده می کند . |
تربیت بدنی |
در انجام برخی مهارت ها ی مربوط به حرکات پایه و آمادگی جسمانی موفق است. |
در انجام اندکی از مهارت ها ی مربوط به حرکات پایه و آمادگی جسمانی موفق است. |
هدیه ها |
نمونه ای از نعمت های خدا را بیان می کند . مفاهیم مربوط به خداشناسی ، پیامبران ، امامان و آداب زندگی آنها را آموخته است. نماز خواندن صحیح را در برخی موارد به کار می بندد. |
در یادگیری و بیان نعمتهای خدا ، اصول دین و آداب زندگی صحیح به راهنمایی مستمر معلم نیاز دارد . |
شایستگی های عمومی |
اودر اغلب مواقع بهداشت را رعایت می کند. گاهی مسئولیت پذیر است . اغلب برای یادگیری تلاش می کند . گاهی در کارگروهی شرکت می کند و اغلب آموخته های اخلاقی را رعایت می کند |
اودر برخی مواقع بهداشت را رعایت می کند. گاهی مسئولیت پذیر است . اغلب برای یادگیری تلاش می کند . گاهی در کارگروهی شرکت می کند و اغلب آموخته های اخلاقی را رعایت می کند |
امتیاز : |
