جستجوگر پیشرفته






جملات توصیف عملکرد پایه دوم ابتدایی - کارنامه نوبت اول و دوم - فرم الف

درس خیلی خ.وب خوب
فارسی

او با دقت گوش می دهد . متن ها را با لحن مناسب ، روان می خواند . می تواند همه ی واژه های کتاب را خوانا ، درست بنویسد . بهتر است کتاب های داستان بخواند .

بیشتر وقت ها با دقت گوش می دهد .اغلب متن ها را روان می خواند . می تواند بیشتر واژه های کتاب را خوانا ، درست بنویسد .

قران

او ضمن رعایت آداب ، آیات و سوره ها ر ا صحیح ، شمرده و آهنگین می خواند . او می تواند متن و ترجمه پیام ها را با توضیحات کافی وداستان های کتاب را با ذکر جزئیات به زبان کودکانه بازگو کند .

او ضمن رعایت آداب ، بیشتر آیات و سوره ها ر ا صحیح ، شمرده و معمولی می خواند . او می تواند متن و ترجمه پیام ها را بخواند و داستان های کتاب را به صورت کلی بازگو کند

ریاضی

او می تواند فعالیت مربوط به عدد، عملیات روی اعداد ، هندسه و هم چنین تمام فعالیت و تمرین های درس را با کمک ابزار و روش های مختلف انجام دهد . مسئله را خوب می خواند و درک می کند و به درستی حل می کند .

او می تواند بیشتر فعالیت مربوط به عدد، عملیات روی اعداد ، هندسه و هم چنین بیشتر فعالیت و تمرین های درس را با کمک برخی ابزار و روش های مختلف انجام دهد . مسئله را خوب می خواند و درک می کند وبیشتر اوقات می تواند به درستی حل  کند .

علوم

او می تواند با مشاهده ، به شیوه ی علمی اطلاعاتی را درباره جانوران ، گیاهان ، خودش و محیط زیست گزارش کند و آموخته های خود را در زندگی به کار می گیرد .

او می تواند با مشاهده ، به شیوه ی علمی بیشتر اطلاعات را درباره جانوران ، گیاهان ، خودش و محیط زیست گزارش کند و بیشتر آموخته های خود را در زندگی به کار می گیرد

هنر

او می تواند ، با ایده گرفتن از طبیعت اثر خود را بارعایت جنبه های زیبا شناختی تولید کند . همچنین تولید هنری خود را توصیف کند و از ابزار درست استفاده کند .

او می توانددر بعضی موارد  ، با ایده گرفتن از طبیعت اثر خود را بارعایت جنبه های زیبا شناختی تولید کند . همچنین در بعضی موارد  تولید هنری خود را توصیف کند و از ابزار درست استفاده کند .

تربیت بدنی

در انجام همه مهارت ها ی مربوط به حرکات پایه و آمادگی جسمانی موفق است.

در انجام بیشتر مهارت ها ی مربوط به حرکات پایه و آمادگی جسمانی موفق است.

هدیه ها

با بیان نمونه های زیادی از نعمت های خدا به تشکر از خداوند می پردازد . مفاهیم مربوط به خداشناسی ، پیامبران ، امامان و آداب زندگی ایشان و نماز خواندن را به خوبی آموخته و آنها را رعایت می کند .

با بیان چند نمونه از نعمت های خدا به تشکر از خداوند می پردازد . مشاهده نماز خواندن در رسانه و مساجد به یاد گیری او کمک می کند. بیشتر مفاهیم مربوط به خداشناسی ، پیامبران و امامان را آموخته است.

شایستگی های عمومی

او بهداشت را رعایت می کند. مسئولیت پذیر است . برای یادگیری تلاش می کند . در کارگروهی به صورت فعال شرکت می کند و آموخته های اخلاقی را رعایت می کند .

اودر بیشتر مواقع  بهداشت را رعایت می کند. مسئولیت پذیر است . برای یادگیری تلاش می کند . در کارگروهی شرکت می کند و بیشتر آموخته های اخلاقی را رعایت می کند .

قابل قبول و نیاز به تلاش در ادامه مطلب 

فارسی

او با یاد آوری گوش می دهد . گاهی متن ها را بدون غلط می خواند . برخی از کلمات را خوانا و درست می نویسد . از او بخواهید درس هایی را که یاد گرفته ابتدا شفاهی و سپس نوشتاری گزارش دهد .

او با راهنمایی معلم  گوش می دهد . گاهی متن ها را به صورت مستقل می خواند . به ندرت واژه ها را درست تشخیص می دهد . با انجام فعالیت هایی مانند گفت و گو بادیگران و تماشای فیلم های مورد علاقه می تواند بهتر بنویسد .

قران

او ضمن رعایت آداب ،برخی آیات و سوره ها ر ا صحیح ، شمرده می خواند . او می تواند متن و ترجمه پیام ها را بخواند ولی با راهنمایی معلم مفهوم آن ها و  داستان های کتاب را با کمک تصویر به صورت کلی بازگو کند

او در رعایت آداب اولیه و خواندن عبارات قرآنی ، متن و ترجمه و بیان مفهوم پیام ها و داستان کتاب پیوسته به راهنمایی و کمک معلم نیاز دارد

ریاضی

او می تواند برخی فعالیت مربوط به عدد، عملیات روی اعداد ، هندسه و هم چنین برخی فعالیت و تمرین های درس را با کمک ابزار و روش های مختلف انجام دهد . گاهی می تواند با خواندن مسئله آن ها را حل کند .

همواره با کمک معلم برخی فعالیت مربوط به عدد، عملیات روی اعداد ، هندسه و هم چنین برخی فعالیت و تمرین های درس را با کمک ابزار و روش های مختلف انجام می دهد . با راهنمایی معلم مسئله ها رامی خواند تا راهبرد مناسب را انتخاب کند .

علوم

او می تواند با مشاهده ، به شیوه ی علمی برخی اطلاعات را درباره جانوران ، گیاهان ، خودش و محیط زیست گزارش کند و همچنین اغلب آموخته های خود را در زندگی به کار می گیرد

او به ندرت از برخی شیوه ی علمی، اطلاعاتی را درباره جانوران ، گیاهان ، خودش و محیط زیست گزارش می کند وهمچنین با راهنمایی معلم آموخته های خود را در زندگی به کار می گیرد

هنر

او می تواند با راهنمایی دیگران ، با ایده گرفتن از طبیعت اثر خود را بارعایت جنبه های زیبا شناختی تولید کند . همچنین تولید هنری خود را توصیف کند و از ابزار درست استفاده کند .

او با کمک مستقیم دیگران ، از طبیعت و میراث فرهنگی ایده می گیرد و اثر خود را با  رعایت جنبه های زیبا شناختی تولید می کند . به ندرت تولید هنری خود را توصیف  میکند  و از ابزار درست استفاده می کند .

تربیت بدنی

در انجام برخی مهارت ها ی مربوط به حرکات پایه و آمادگی جسمانی موفق است.

در انجام اندکی از مهارت ها ی مربوط به حرکات پایه و آمادگی جسمانی موفق است.

هدیه ها

نمونه ای از نعمت های خدا را بیان می کند . مفاهیم مربوط به خداشناسی ، پیامبران ، امامان و آداب زندگی آنها را آموخته است. نماز خواندن صحیح را در برخی موارد به کار می بندد.

در یادگیری و بیان نعمتهای خدا ، اصول دین و آداب زندگی صحیح به راهنمایی مستمر معلم نیاز دارد .

شایستگی های عمومی

اودر اغلب مواقع  بهداشت را رعایت می کند. گاهی مسئولیت پذیر است . اغلب برای یادگیری تلاش می کند . گاهی در کارگروهی شرکت می کند و اغلب آموخته های اخلاقی را رعایت می کند

اودر برخی مواقع  بهداشت را رعایت می کند. گاهی مسئولیت پذیر است . اغلب برای یادگیری تلاش می کند . گاهی در کارگروهی شرکت می کند و اغلب آموخته های اخلاقی را رعایت می کند



امتیاز :

برچسب ها : جملات توصیف،عملکرد،ارزشیابی توصیفی , کارنامه نوبت اول و دوم , ارزشیابی توصیفی , جملات،خیلی،خوب،خوب، قابل قبول،نیاز به تلاش بیشتر , دروس پایه دوم دبستان ,
جملات توصیف عملکرد پایه دوم نوشته شده در سه شنبه 1400/10/28 ساعت 15:46

ارسال نظر برای این مطلب


کد امنیتی رفرش





مطالب تصادفی
منشور راهبردی و سیاست های آموزشی حوزه معاونت آموزش ابتدایی
زندگينامه دكتر حسابي
عاقبت فرعون و فرعونیان
نمونه سوال عربی هفتم
روش نصب ویندوز10
پاورپوینت های دروس پایه پنجم
محتوای آموزشی پایه پنجم
شرح وظایف کلی شورای دانش آموزی مدارس
نمونه سوال امتحانی پایه چهارم
محتوای الکترونیکی ریاضی ششم
نمونه سوال علوم
زیارت نجف اشرف
جمع و تفریق
گزارش کتبی
خوشنویسی و ابزار آن
حروف ناخوانا
بافت عصبی
راهنمای علوم اول
فرمول های ریاضیات
پيشگيري از آسيب هاي اجتماعي
طرح درس
فلش های اموزش ریاضی
پاورپوینت ریاضی و علوم
سوالات ریاضی پنجم
انشا چهارم
پوشش گیاهی و کاهش فرسایش خاک
ارزش مکانی
بازی رایانه ای
طبس
نرم افزار کنترل از راه دور
زمان برگزاری آزمون مرحله دوم المپیادهای علمی
مغز انسان
دانلود کتاب های ابتدایی
دانلود بازی های رایانه ای
آموزش فصول سال در قالب شعر
برنامه سالانه پرورشی
فرمت کردن فلش مموری
کار با اشکال هندسی
سوالات تستی هدیه های آسمان
خواندن اعداد بزرگ
لینک دوستان
کلیه حقوق این سایت ، متعلق به moalleman می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است .