جستجوگر پیشرفته






موضوع : دانلود نرم افزار ,

Ammyy Admin 3.5

نرم افزار  Ammyy Admin 3.5نرم افزاری جدید و مشابه تیم ویور است که کاربردی برای کنترل کامپیوترها از راه دور دارد.
حتما تابحال برایتان پیش آمده که بخواهید کامپیوتر یکی از دوستان را از راه دور تعمیر کنید و یا برنامه ای را برای آنها نصب کرده، آموزش دهید و یا تنظیماتی را روی کامپیوتر آنها انجام دهید. کافیست هر دو طرف اشتراک گذاری ، این برنامه را نصب داشته باشید. از اتاق یا دفتر خود وارد سیستم دوستتان می شوید و کنترل موس و کیبورد تا زمانی که به شما داده شده است در اختیارتان است و می توانید مانند او با کامپیوترش کار کنید و تمامی کارهای مورد نظر وی را از راه دور انجام دهید. هم اکنون تمامی شرکت های معتبر برای حل مشکل مشترکان خود از نرم افزارهای کنترل راه دور استفاده می کنند.

این نرم افزار در عین رایگان بودن دارای حجم بسیار کمی است و همچنین میتوانید بدون نصب آن را به هرجا که دلتان میخواهد حمل کنید و براحتی از آن استفاده کنید.این نرم افزار در مدارس نیز می تواند مورد استفاده قرار گیرد و بوسیله ان مشکل همکارتان را در یک مدرسه دیگر ،از راه دور برطرف کنید.

دانلود نرم افزار در ادامه مطلب

 

دانلود نرم افزار  Ammyy Admin 3.5

 

حجم: 747kb

 

پسورد: moalleman.r98.ir



امتیاز :

برچسب ها : دانلود نرم افزار امی،Ammyy Admin 3.5 , دانلود رایگان نرم افزار،کنترل رایانه از راه دور , تعمیر و کنترل کامپیوتر از راه دور , اموزش،پرورش،بیرجند , تعمیر سیستم های مدارس از راه دور ,
نرم افزار کنترل از راه دور نوشته شده در یکشنبه 1393/06/30 ساعت 1:34

ارسال نظر برای این مطلب


کد امنیتی رفرش





لینک دوستان
کلیه حقوق این سایت ، متعلق به moalleman می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است .