جستجوگر پیشرفته






موضوع : نرم افزارهای آموزشی , بازی های فکری و اموزشی , بازی های رایانه ای ,

بازی آنلاین و دانلود آن

 

این یک بازی بسیار زیبا و مفید ایرانی به صورت پرسش و پاسخ است که در آن شما سعی می کنید با حدس زدن حروف مختلف به پرسش های متنوعی که در هر مرحله مطرح می شوند پاسخ دهید.

در این بازی برای پاسخ دادن به هر سوال شما ۶ حرف از پاسخ را می توانید حدس بزنید . با هر حدس اشتباه یکی از استکان های سمت راست می شکند . اگر بیشتر از ۶ حرف نادرست انتخاب کنید بازی را خواهید باخت و می بایست از اول شروع کنید.

در صورتی که سوال را اشتباه جواب بدهید و بازی را ببازید جواب صحیح به شما نشان داده خواهد شد و به این ترتیب دانش عمومی شما نیز بیشتر خواهد شد

پرسش های مطرح شده در زمینه های مختلفی مانند تاریخ ایران و جهان،خصوصیات جغرافیایی مناطق مختلف، ورزش های گوناگون و اسامی دانشمندان و نام آوران ایران و جهان است اما تاکید بیشتری بر پرسش های مطرح شده درباره ایران وجود دارد و این بازی درعین سرگرم کننده بودن برای افزایش دانش عمومی شما نیز بسیار مفید می باشد.

در گوشه سمت چپ صفحه یک شکلک به چشم می خورد که بر اساس پاسخ صحیح یا نادرست شما واکنش های جالب و گاه طنزآمیزی انجام می دهد که خود بر جذابیت بازی می افزاید. در هر مرتبه که شما از اول شروع به بازی کردن کنید پرسشها تغییر می یابند و کمتر سوال تکراری به چشم می خورد. در پرسش های ۱۰ و ۳۰ بازی ذخیره می شود و در پرسش ۵۰ پایان می یابد که در صورت برنده شدن شما به گنج می رسید.

شروع بازی آنلاین

برای دانلود بازی به ادامه مطلب بروید.

دانلود با لینک مستقیم

حجم :2.49mg

پسورد:moalleman.rozblog.com

 

درصورتیکه در ویندوز 7 یا ویستا جملات را برعکس می بینید قبل از اجرای بازی بر روی آیکون آن راست کلیک کرده و گزینه Properties را انتخاب نمایید، سپس در پنجره Compatibility بخش Compatibility Mode گزینه Run this program in compatibility mode for...  و از لیست زیر آن Windows XP را انتخاب نمایید.



امتیاز :

برچسب ها : دانلود بازی های رایانه ای , بازی با کلمات , بازی های رایانه ای اموزشی , بازی با کلمات قرقیزخان , نرم افزار اموزشی کودکان و نوجوانان , سنجش میزان اطلاعات و دامنه لغات , دانش اموز و معلم , اموزش ابتدایی , شهرستان بیرجند ,
بازی با کلمات با حضور افتخاری قرقیزخان نوشته شده در سه شنبه 1393/04/17 ساعت 23:48

ارسال نظر برای این مطلب


کد امنیتی رفرش





مطالب تصادفی
لینک دوستان
کلیه حقوق این سایت ، متعلق به moalleman می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است .