جستجوگر پیشرفته






موضوع : کتب ورق زن , محتوای الکترونیکی , کتاب های الکترونیکی ,

کتاب های جدید التالیف پایه پنجم ( ورق زن )

کتب ورق زن در معلمان فردا

کتب جدید ریاضی،علوم تجربی و فارسی ... پایه پنجم را که بصورت ورق زن می باشد می توانید از این پست دانلود نمایید.

قابل بذکر است که ساخت تعدادی از این کتب در قالب یکی از فعالیتهای سرگروه های آموزشی پایه پنجم آموزش و پرورش شهرستان بیرجند انجام شده است به همین دلیل نام گروههای اموزشی در انها درج شده است. ( با تشکر فراوان از جناب آقای خاتمی کارشناس محترم تکنولوژی و گروههای آموزشی ابتدایی اموزش و پرورش شهرستان بیرجند )

کتاب ورق زن خوانداری پنجم(جدید)

حجم:12.15MG

جداکننده متن / معلمان فردا

کتاب ورق زن علوم تجربی پایه پنجم

جداکننده متن / معلمان فردا

رمز بازگشایی: moalleman.r98.ir

برای دانلود کتابهای دیگر به ادامه مطلب بروید



...ادامه مطلب

امتیاز :

برچسب ها : کتب ورق زن پنجم , کتاب های ورق زن , آموزش پرورش بیرجند , کتاب های , جدید , پنجم , ابتدایی , دانلود کتاب های ورق زن جدید , اموزش پرورش خراسان جنوبی , کتاب جدیدالتالیف , کلیه کتب ورق زن ابتدایی , نسخه اولیه و نهایی کتب پنجم , مدارس هوشمند , ساخت و طراحی کتب الکترونیکی , ساخت کتاب ورق زن ,
کتب ورق زن پایه پنجم نوشته شده در چهارشنبه 1394/03/13 ساعت 17:31

موضوع : جشنواره جابربن حیان ,

پروژه جابر در اوایل زمستان در کلیه مدارس اجرا شد که تعدادی از دانش آموزان در هر مدرسه بصورت فردی و گروهی داوطلب اجرای طرح شدند و زیر نظر یکی از همکاران و با راهنمایی ایشان پروژه ها را اجرا نمودند. کارهای منتخب از هر مدرسه به مرحله شهرستان راه یافتند

سپس با دقت تمام داوری در این مرحله انجام شد و تعدادی از کارها که بیشترین امتیاز را کسب نموده بودند به مرحله استانی راه یافتند که در نهایت برای مرحله کشوری ارزیابی گردند و...

پروژه (بـــــاران مرگبـــــــار) که توسط دانش آموزان خوبم شایان لاری و امیرحسین ابراهیمی ساخته شده بود به این مرحله راه یافت .

جهت تشویق و تقدیر از ایشان و بخاطر تلاش و پشتکارشان تصاویر زیر را در این پست قرار داده ام.

معلمان فردا

 

معلم فردا

 

به امید موفقیت روزافزون این عزیزان



...ادامه مطلب

امتیاز :

برچسب ها : پروژه های جابربن حیان , اداره اموزش و پرورش بیرجند , داوری پروژه های جابر در مرحله شهرستان و استانی آموزش و پرورش , اسامی برگزیدگان جشنواره , انتخاب بهترین نمونه کارهای دانش اموزان , بهترین پروژه های جابر , طرح جابربن حیان , باران مرگبار , ساخت تابلو نمایش و ماکت , دبستان امام حسین علیه السلام شهرستان بیرجند , اداره کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی ,
نتایج پروژه جابر نوشته شده در سه شنبه 1394/03/05 ساعت 13:46

موضوع : دانش آموز , شهرستان بیرجند , عکس ,

معلمان فردا

امروزه به کار گروهی درکلاس های درس اهمیت ویژه ای داده می شود زمانی که بچه‌ها با همکاری یکدیگر به صورت جمعی به دنبال دستیابی به هدفی مشترک هستند، خواهند توانست به انجام پروژه‌ای دست بزنند که به تنهایی قادر به انجام آن نبوده‌اند. همچنین کار گروهی به بچه‌ها کمک می‌کند که کارهایی که در آن‌ها مهارت بالایی ندارند، بهتر شوند، مانند صبور بودن، کار کردن براساس برنامه‌های از پیش سازمان یافته، کار کردن در سر وقت و ...

- هنگامی که بچه‌ها در قالب یک گروه در کنار یکدیگر قرار می‌گیرند و هدفی مشترک را دنبال می‌کنند، مجبور خواهند شد برای انجام مسئولیت‌ محول شده به گروه با یکدیگر ارتباط برقرار کنند حرف بزنند، به نظرات دیگران گوش بسپارند و نظرات خود را بیان کنند و از همه مهمتر مجبور خواهند شد تا



...ادامه مطلب

امتیاز :

برچسب ها : گروه بندی در کلاس درس , مدیریت آموزش و پرورش شهرستان بیرجند , دبستان پسرانه امام حسین ع شهرستان بیرجند دوره دوم , عکس گروه بندی دانش آموزان , تصاویر گروهبندی دانش آموزان , کار گروهی در کلاس درس , تصاویر گروه بندی دانش اموزان , فواید کار گروهی در کلاس , همکاری دانش اموزان و معلم در روند یادگیری , چگونه گروه بندی کنیم , معلمان فردا , عکس کلاس درس , تصاویر کلاس ,
کار گروهی در کلاس درس نوشته شده در سه شنبه 1394/03/05 ساعت 1:32

موضوع : معلم , آموزش ابتدایی , دانش آموز ,

۱- املا به صورت گروهی:

الف ) دانش آموزان به گروه های چند نفره تقسیم شوند و از هر گروه خواسته شود متنی املایی آماده کنند . از متن هر گروه قسمت هایی را انتخاب کرده ،به صورت یک متن پیوسته دیکته شودتابچه ها بنویسند.

ب ) دانش آموزان را به گروه های ۲ یا ۳ نفره تقسیم می شوند و متن املاتوسط یکی از آنان نوشته می شود و تمام اعضای گروه درنوشتن صحیح کلمات همکاری می نمایند امتیاز نویسنده ی املا برای همه ی گروه منظور می گردد .

در این تمرین پیشنهاد می شود نویسنده ی متن املا دانش آموز ضعیف هر گروه باشد و بین دو دانش آموز دیگر قرار گیرد تا در وی اعتماد به نفس کافی به وجود آید .

۲- املای خطابه ای : فراگیران درگروه به یک دیگر املا می گویند یا به اولیا ، خواهر و برادر در منزل املا گفته می شود و تصحیح توسط گوینده صورت می گیرد . دراین نوع املا تثبیت یادگیری املایی و صحیح نوشتن واژه ها مدنظر است و باعث تقویت خواندن در دانش آموز هم می شود.

۳- آموزش املا هنگام تدریس متن کتاب فارسی : بعد از تدریس کلمات مشکل دو املایی را روی تابلوی کلاس می نویسند و از دانش آموزان می  خواهند به صورت شفاهی برای آن کلمات هم خانواده ، مترادف ، متضاد و … بگویند و یا جمله



...ادامه مطلب

امتیاز :

برچسب ها : انواع املا در کلاس درس , انواع مختلف املا , اموزش املا بصورت بازی , چگونه به فرزندم املا بگویم , بهترین روش املاگویی به کودکان و دانش اموزان , املای فردی و گروهی , نحوه ی قرائت متن در املا , مهم ترین دلایل ضعف دانش آموزان در املا , روش تصحیح املای دانش اموزان , غلط های املایی،مقدار و نحوه ی گفتن املا , از چه متنی املا بگوییم؟ , املای ذهنی چیست ؟ , املای کامل کردنی , املای خوشه ای،املای زنجیره ای , آموزش املای فردی و گروهی ,
انواع املا نوشته شده در سه شنبه 1394/03/05 ساعت 0:41

موضوع : اطلاعات عمومی ,

آشنایی با اجرام آسمانی


فضا از کهکشان ها ، منظومه ‌ها ، ستارگان ، سیارات و بسیاری اجرام آسمانی دیگر انباشته شده است. عجایب و عظمت آن ها به مراتب از تمامی دیگر پدیده‌های آفرینش بیشتر است. کهکشان ها و ستارگان و بطور کلی پدیده‌های آسمانی انبوهی که عجیب و غریب می‌نماید وجود دارند، که پاره‌ای از آنها بوسیله دانشمندان شناسایی شده‌اند. مانند: کوتوله‌های سفید ، ستارگان نوترونی ، ستارگان هیپرونی ، کوازارها و دنباله دارها و سیاه چاله‌ها و ... .
در فضای قابل رویت برای ماده میلیاردها کهکشان جداگانه وجود دارد که بزرگترین آنها نظیر راه شیری و نزدیکترین کهکشان به نام اندرومیدا یا به قول عبدالرحمن صوفی امراة المسلسله که فاصله آن از ما تقریبا 1.5 میلیون سال نوری و قطر زاویه‌ای ان 3.5 درجه و قطر خطی‌اش در حدود 100 هزار سال نوری است و دارای تقریبا یکصد میلیارد ستاره است. هر کهکشان مجموعه‌ای از میلیاردها ستاره است که بعضی از آنها از خورشید بزرگتر و بعضی دیگر بطور قابل توجهی کوچکتر.


سیارات
اجرام تقریبا کروی ، جامد و بزرگی هستند که به دور خورشید می‌گردند. بزرگترین آنها به نام مشتری است که جرمی معادل یک هزارم جرم خورشید را دارد. تا به حال سیستم سیاره‌ای نظیر آن چه به خورشید مربوط است، کشف نگردیده است. سیارات اجرام سماوی نسبتا سرد بوده و انعکاس نور خورشید باعث مرئی شدن آنها می‌گردد.


تشخیص سیارات از ستارگان در آسمان شب
- سیارات با نور ناپایدار می‌درخشند، ولی نور ستارگان هم از لحاظ رنگ و هم از لحاظ روشنایی به سرعت تغییر می‌کند.
- سیارات در آسمان حرکت کرده و محل آنها تغییر می‌کند، ولی ستارگان نسبت به هم دارا ی مکانهای تقریبا ثابتی هستند.
- سیارات هنگام رصد با تلسکوپها بصورت قرص نورانی بزرگ دیده می‌شود، در صورتی که ستارگان بصورت نقاط



...ادامه مطلب

امتیاز :

برچسب ها : اجرام آسمانی , منطومه شمسی و سیارات , چگونه ستارگان را بشناسیم , اطلاعات خوب درباره اسمان , شهاب سنگ ها و ستارگان دنباله دار , سیاه چاله های فضایی،مسیر نورانی در اسمان شب , ورود شهابها به جو زمین , برخورد شهاب سنگها با زمین و سیارات دیگر , جرم خورشید،جرم و حجم سیارات , سحابی چیست , شهاب وار یعنی چه , سقوط اجرام آسمانی , کتاب جغرافیا , آموزش جغرافی در کلاس درس , معلم جغرافی دبستان ,
اجرام اسمانی را بهتر بشناسیم نوشته شده در سه شنبه 1394/03/05 ساعت 0:23

موضوع : زندگینامه ها , ابوریحان بیرونی ,

ابوریحان بیرونی

ابوریحان بیرونی ( 440-362 ه ق ) ریاضیدان ، اختر شناس ، پژوهشگر تاریخ  و جغرافیدان ایرانی است . نامش ابوریحان محمد و نام پدرش احمد بود و چون در بیرون ناحیه خوارزم به دنیا آمد به ابوریحان بیرونی شهرت یافته است

دوران كودكی را در خوارزم گذراند در كودكی برای یك دانشمند یونانی نمونه های گیاهان و دانه ها و میوه ها را گرد می آورد از همان زمان به مطالعه ی  طبیعت علاقه مند شد . دانش اختر شناسی (نجوم ) و ریاضی را نزد ابونصر عراق كه از دانشمندان نامدار آن زمان بود آموخت . بیرونی جوان ، بسیاری از دانش های زمان خود را در خوارزم فرا گرفت ، در آن زمان خوارزم مركز دانشمندان نامدار آن زمان بود . ابن سینا ، پزشك و فیلسوف بزرگ ایرانی  نیز در این هنگام در خوارزم زندگی می كرد . این دو دانشمند جوان درباره علوم طبیعی گفتگوهایی داشتند ، این گفتگوها نشان می دهد كه شیوه ی مطالعه بیرونی درباره ی  پدیده ها ی طبیعت از آغاز جوانی ، بیشتر براساس مشاهده و تجربه بوده است .

بیرونی ،  بیست و پنج ساله بود كه از خوارزم به خراسان و از آنجا به ری و طبرستان ( مازندران كنونی ) و جرجان كه شهری نزدیك گنبد قابوس امروزی بوده است ، رفت . در جرجان مدتی در



...ادامه مطلب

امتیاز :

برچسب ها : زندگینامه های مشاهیر بزرگ ایران و جهان , زندگینامه ابوریحان بیرونی , عکس،تصا.یر مشاهیر علمی ادبی فرهنگی , کتب و تالیفات ابوریحان بیرونی , دوران کودکی بزرگان , ابوریحان بیرونی , زندگی ابوریحان , آشنایی با فرهنگ ملت های دیگر , کتب ابوریحان بیرونی , معلمان فردا , معلمان ابتدایی , معلم و دانش آموز ,
زندگینامه ابوریحان بیرونی نوشته شده در سه شنبه 1394/02/29 ساعت 9:34

صفحات سایت

تعداد صفحات : 165





مطالب تصادفی
عددنویسی
به هم ریختگی فونتهای یک متن
مطالب مهم بخوانیم
دلایل تغییر کتاب دینی به هدیه های آسمان
به هم ریختن متن تایپ شده
شعر نو
همایش یک روز برای فردا
سایه
آموزش ارزش مکانی(شلیک فضایی)
شیوه نامه ارزشیابی
طرح خوانا
گروه کشوری معلمین - گروه کشوری مدیران و معاونین
جمع و تفریق
نرم افزار تایپ کارنامه
دل نوشته
منشور راهبردی و سیاست های آموزشی حوزه معاونت آموزش ابتدایی
دانلود کتاب های درسی
انیمیشن نزدیک بین و دوربین
زندگی به تنهایی یک معلم بزرگ است
تعامل خانه و مدرسه
طرح درس سالانه
پروژه جمع آوری
مجموعه سوالات جغرافی
آبدیت ویندوز
دستورالعمل صحافي و انسداد دفاتر
انواع شعر
کد خطاهای سیستم
پاورپوینت های ریاضی و جغرافی پنجم
شمارش و اشکال هندسی
وفاداری
دعوتنامه
جملات توصیف عملکرد پایه های سوم چهارم پنجم و ششم دبستان
محدودیت های کرونایی
فعال کردن وای فای لب تاب های لنوو
بازی پرتاب وزنه
منابع آزمون آداب و اسرار نماز
آزمون سنجش هوش (گودیناف)
انتصاب مدیران مدارس
هدیه ها
روش کانفیگ کردن و آموزش تنظیمات مودم
لینک دوستان
کلیه حقوق این سایت ، متعلق به moalleman می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است .