جستجوگر پیشرفته






موضوع : نرم افزار , ترفندهای کامپیوتر , رنگارنگ , رایانه , اطلاعات عمومی ,

AutoRun چیست و چگونه بوجود می آید؟

 در ویندوز قابلیتی وجود دارد که سیستم عامل می تواند توسط آن دیسک موجود در درایو را تشخیص بدهد که به آن AutoRun می گویند.

در محیط ویندوز وقتی که دیسکی را در درایو قرار می دهید، سیستم عامل دنبال فایلی به نام AUTORUN.INF می گردد که فایل متنی است که می توانید آن را با Note Pad ایجاد کنید

 

توانایی های فایل AUTORUN.INF چیست؟

1- مسیر و نام برنامه های اجرایی را نشان می دهد تا به صورت خودکار بعد از این که دیسک را در درایو قرار دادید اجرا شود.
۲- آیکون مورد نظر را بجای آیکون پیش فرض درایو قرار می دهد
۳- متن مورد نظر را بجای متن پیش فرض می گذارد

Image result for ‫اتوران‬‎


یک فایل AUTORUN.INF چگونه به وجود می آید؟

برای اینکه فایل را بوجود بیاورید می توانید از برنامه ی Note Pad استفاده کنید. بعد از اینکه فایل را درست کردید باید پسوند فایل را از TXT به INF تغییر دهید. البته باید توجه داشته باشید که حتما در خط اول فرمان [ AutoRun ] را بنویسید
نکته: هر دستور را در خط جدا بنویسید.

اگر میخواهید بدانید که دیسکی که در درایو شما هست، فایل AUTORUN.INF را دارد یا نه ، باید روی آیکون آن در درایو کلیک راست کنید، اگر در منوی آن گزینه ی AutoRun باشد یعنی دیسک تان فایل AUTORUN.INF را دارد
اگر در این منو Open را بزنید، می توانید بدون اجرا کردن AutoRun محتویات داخل دیسک را ببینید. ولی اگر گزینه ی AutoPlay را بزنید، سیستم عامل با استفاده از برنامه ی AutoRun.EXE فایل AUTORUN.INF داخل دیسک را می خواند و دستورات داخل آن را اجرا می کند.
نکته: از فایل AUTORUN.INF برای اینکه یک برنامه ی مشخص در درایو بطور خودکار اجرا شود استفاده می شود.
چگونه از اجرای خودکار AUTORUN.INF جلوگیری کنیم؟

برای اینکار بعد از این که دیسک را در درایو گذاشتیم، کلید Shift را پایین نگه 



...ادامه مطلب

امتیاز :

برچسب ها : اتوران چیست؟ , چگونه،اتوران،بسازیم , AUTORUN.INF چیست , AUTORUN.INFچگونه بسازیم؟ , ترفندهای ویندوز , اموزش اتوران کامپیوتر , اجراشدن خودکار فایل ,
چگونه فایل اتوران بسازیم نوشته شده در جمعه 1397/07/20 ساعت 5:11

موضوع : نرم افزار , ترفندهای کامپیوتر , رنگارنگ , رایانه ,

تایپ کاراکترهای خاص

نمادهای مختلفی مانند واحد پولی یورو € ، نماد کپی‌رایت © و … در بسیاری از سایت‌ها ، کاتالوگ‌ها و حتی در کنار لوگوی تجاری شرکت‌ها مشاهده می‌شود که در صفحه کلی وجود ندارند یا از قسمت Symbol وارد میکنیم و یا با روشی که هم اکنون مطرح می شود

علاوه‌ براین نمادها این روزها در نام بسیاری از کاربران شبکه‌های اجتماعی یا اینترنت نیز نمادهای مختلفی مشاهده می‌شود که جایگزین حروف نام شده و گاهی طرحی زیبا را ایجاد کرده‌اند. دوست دارید بدانید این نمادها چطور نوشته می‌شود و چگونه می‌توان بدون نیاز به برنامه‌ای خاص و بدون کپی کردن ، خودتان آنها را تایپ کنید؟

 تابحال مقدار ¼ را به این شکل در متن خود تایپ کرده‌اید؟ هر حرف ، نماد و در حالت کلی هر کاراکتری که بصورت متنی مشاهده و تایپ می‌شود یک کد منحصربفرد دارد و با در اختیار داشتن این کد و فشار کلید Alt می‌توان آن کاراکتر را با یک صفحه ‌کلید ساده تایپ نمود

نکته:  برای نوشتن این نمادها باید صفحه ‌کلیدی مجهز به بخش اعداد (Number Pad) در اختیار داشته باشید

۱ـ  در سمت راست صفحه‌کلید مطمئن شوید کلید Num Lock روشن است هر کلیدی که از این بخش فشار می‌دهید عدد مرتبط را در صفحه تایپ می‌کند

۲ ـ  کلید Alt سمت چپ را فشار داده و پایین نگه‌دارید در ادامه هریک از کدهای زیر را برای نوشتن نمادهای موردنظر وارد کرده و در انتها پس از وارد کردن آخرین رقم کد ، کلید Alt را رها کنید تا نتیجه نمایش داده شود

 

واحدهای پولی:


€ یورو :Alt+0128
 



...ادامه مطلب

امتیاز :

برچسب ها : تایپ انواع کاراکتر , روش،تایپ،کارکترها , چگونه کارکترها را تایپ کنیم , روش تایپ نمادها در ورد , آموزش تایپ نماد و کاراکترهای خاص , آموزش ورد به زبان ساده ,
تایپ کاراکترهای خاص نوشته شده در جمعه 1397/07/20 ساعت 1:20

موضوع : برنامه ریزی , مدیریت , رنگارنگ , اخبار آموزش و پرورش ,

تودیع معارفه مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی

روز چهارشنبه یازدهم مهرماه مراسم تودیع و معارفه ی مدیرکل اموزش و پرورش خراسان جنوبی در محل سالن قلم چی شهرستان بیرجند برگزار شد.

این جلسه با حضور جناب آقای عمادی معاون محترم وزیر آموزش و پرورش برگزار شد و حکم مدیریت به نمایندگی وزیر ، توسط ایشان به جناب آقای واقعی تقدیم شد. در این جلسه از زحمات رزمنده و جانباز 8 سال دفاع مقدس ، جناب آقای لامعی مدیرکل محترم آموزش و پرورش خراسان جنوبی که مدت چندسال در این سمت مشغول خدمت بوده اند با حضور مسئولین محترم تقدیر و تشکر گردید

همچنین از زحمات آقای دکتر موسوی کیا در مدت 4 ماه سرپرستی ایشان بر این اداره کل تقدیر گردید.

در این جلسه مدیرکل محترم آموزش و پرورش خراسان جنوبی گفت: مشارکت فعال اولیا در امر تعلیم و تربیت یک اصل مهم و ضروری است زیرا لازمه تربیت منتظران واقعی ظهور و تعمیق آموزه های دینی و اسلامی توجه به تربیت علمی- عقلانی مبتنی بر مکارم اخلاق است

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش خراسان جنوبی، محمد علی واقعی پیش از ظهر در نشست مشترک شورای معاونین اظهار کرد: سیاست گذاری ها در آموزش و پرورش استان همچنان بر ارتقا و اعتلای همه جانبه در عرصه های علمی، فرهنگی، ورزشی، اعتقادی آینده سازان این مرز و بوم استوار است

اموزش و پرورش شهرستان بیرجند

وی، از تشکیل گروه خیرین تعلیم و تربیت در استان خبر داد و افزود: تعامل سازنده با نهاد های علمی و فرهنگی، استفاده از مشورت نخبگان، صاحب نظران و پیشکسوتان تعلیم و تربیت استان و توانمند سازی حرفه ای فرهنگیان مهم ترین عوامل موثر در ارتقای جایگاه علمی و فرهنگی دانش آموزان و تحقق عدالت آموزشی در خراسان جنوبی به شمار می رود.

 

مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی با اشاره به تشکیل کار گروه های مشورتی در ادارات مناطق و شهرستان ها، تصریح کرد: ترویج نشاط و شادابی در مدارس تقویت روحیه پژوهشگری بین دانش آموزان و معلمان و ایجاد تنوع در محیط های یادگیری و آموزشی از دیگر رویکرهای مهم آموزش و پرورش استان در سال تحصیلی جاری در راستای تحقق اهداف سند تحول بنیادین خواهد بود و....

 

برای مدیرکل محترم و همچنین تمام دلسوزان واقعی و دست اندرکاران نظام تعلیم و تربیت آرزوی سلامتی موفقیت روزافزون و شادکامی داریم



امتیاز :

برچسب ها : تودیع و معارفه مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی , مدیرکل اموزش پرورش خراسان جنوبی , آقای لامعی , آقای واقعی , آقای موسوی کیا , آقای عمادی , معارفه مدیر کل جدید آموزش و پرورش استان , اموزش پرورش شهرستان بیرجند ,
تودیع معارفه مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی نوشته شده در جمعه 1397/07/13 ساعت 3:39

موضوع : رنگارنگ , ورزشی , ورزش و بازی , تربیت بدنی , دانلود فایل صوتی , دانلود آهنگ و موزیک ,

آهنگ ورزش صبحگاهی

ورزش صبحگاهی یکی از برنامه هایی است که معمولا هر روز در مدارس ، هرچند کوتاه اجرا می شود و در اماده سازی و شاداب نمودن دانش آموزان تاثیر بسزایی دارد. بنابراین تعدادی آهنگ ورزشی و بیکلام را برای دانلود در این پست قرار داده ام تا همکاران محترم استفاده کنند.

اهنگ ورزش های همگانی و ورزش صبحگاهی برای مدارس ، پارک ها و ...

 

آیکن دانلود

دانلود آهنگ ورزش صبحگاهی

 تصاوير زيباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نويسان،آپلودعكس، كد موسيقی، روزگذر دات كام http://roozgozar.com

آیکن دانلود

دانلود آهنگ ورزش صبحگاهی 2

 تصاوير زيباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نويسان،آپلودعكس، كد موسيقی، روزگذر دات كام http://roozgozar.com

دانلود آهنگهای دیگر در ادامه مطلب



...ادامه مطلب

امتیاز :

برچسب ها : آموزش پرورش بیرجند , دانلود آهنگ شاد , اهنگ ورزشی , ورزش صبحگاهی , دانلود اهنگ بیکلام , اهنگ بی کلام شاد و غمگین , موزیک بیکلام , دانلود موزیک بیکلام شاد , اهنگ کودکانه , سرود و اهنگ دانش اموزی ,
آهنگ ورزش صبحگاهی نوشته شده در شنبه 1397/06/31 ساعت 15:23

موضوع : مدارس هوشمند , نرم افزارها , نرم افزار , نگارش سیستم های دانش آموزی ,

نگارش جدید سیستم دانا متوسطه اول و متوسطه دوم را از این صفحه دانلود کنید.

 

Image result for ‫نگارش سیستم دانش آموزی دانا‬‎

 

نگارش 11.13 متوسطه اول  

 

نگارش جدید دانا متوسطه دوم -(نگارش 22.5)



امتیاز :

برچسب ها : نگارش جدید سیستم دانش آموزی , نگارش جدید سیستم دانا , نگارش جدید , نگارش جدید متوسطه اول , نگارش جدید متوسطه دوم ,
نگارش جدید سیستم دانا نوشته شده در جمعه 1397/06/23 ساعت 6:30

موضوع : برنامه ریزی , مدیریت , رنگارنگ , معلم , ارزشیابی همکاران ,

نمونه فرم تکمیل شده ارزشیابی همکاران سال تحصیلی جدید

 

فرم ارزشيابي عملكرد كادر آموزشي واحدهاي آموزشي شماره 5

1- دستگاه: وزارت آموزش و پرورش

2- نام و نام خانوادگي:

3- عنوان پست سازماني:آموزگار

4-كدپرسنلي:.............

5- كد ملي: ......................

6- واحد سازماني :

7-دوره ارزشيابي از تاريخ: 7/1/ 96  تا   تاريخ:97/6/31

8- مدت اشتغال در دوره: 1

9- عوامل ارزشيابي :

الف) عوامل اختصاصي:

الف – 1- اقدامات/فعاليت ها/پروژه هاي مورد انتظار

نتايج كمي مورد انتظار

الف – 1-اقدامات/فعاليت ها/پروژه هاي موردانتظار

نتايج كمي مورد انتظار

1

 شناسایی و توجه به نیازها و تفاوت های فردی دانش آموزان دوره تحصیلی مربوط برای حل مشکلات آموزشی و تربیتی آنان

100 درصد

6

آموزش مهارت هاي خود مراقبتي و بهداشتي در جهت آگاه سازي و پيشگيري از آسيب هاي اجتماعي به دانش آموزان

100 درصد

2

رعایت نظم در شروع و خاتمه کلاس و تسلط بر اداره کلاس با مشارکت دانش آموزان

100 درصد

7

ارزشیابی مستمر از فرآیند یاددهی ، یادگیری و بکارگیری نتایج ارزشیابی برای ارتقاء کیفیت آموزشی و تربیتی

100 درصد

3

بکارگیری شیوه های مناسب و موثر برای ایجاد و تقویت رفتار مثبت و شوق و دلبستگی به دین و دانش در دانش آموزان

100 درصد

8

 استفاده مناسب از دفاترکلاسی ثبت نمرات و گزارش مستمر از وضعیت تحصیلی و انضباطی تربیتی فراگیران ، برای اطلاع مسئولین واحد آموزشی و والدین و همکاری و تلاش برای رفع مشکلات

100 درصد

4

 استفاده از طرح درس و رعایت بودجه بندی و ... در فرآیند تدریس ، استفاده بهینه از زمان تعیین شده برای آموزش و تعیین تکالیف یا ارایه موضوعات تحقیقاتی در حد توان دانش آموزان و کنترل و نظارت بر انجام آنها

100 درصد

9

 رعایت اصول سنجش در انجام ارزشیابی ها و طراحی سوالات امتحانی با توجه به اهداف دوره و پایه و رعایت مقررات در تصحیح اوراق امتحانی ، ثبت نمرات و تحویل به موقع آنها به دفتر واحد آموزشی و رسیدگی به اعتراض فراگیران در موعد مقرر

100 درصد

5

  نظارت و كنترل بهداشت و سلامت دانش آموزان، شناسايي دانش آموزاني كه داراي علائم مرتبط با آسيب هاي اجتماعي و بروز رفتارهاي پرخطر مي باشند

100 درصد

10

 همکاری با مسئولين مدرسه در تنظیم برنامه های درسی و کلاسی و برگزاری امتحانات در حیطه وظایف شغلی و شرکت/ همکاری در برگزاری   جشنواره ها ، مسابقات ، فعالیت های علمی ، تربیتی , مکمل , فوق برنامه و ...

100 درصد

نام و نام خانوادگي ارزشيابي كننده : .....................................      امضاء .................................       امضاء ارزشيابي شونده ....................................       تاريخ 1/7/96

تذكر: برنامه هاي اين بخش بايد برگرفته از برنامه هاي عملياتي سالانه دستگاه اجرايي باشد

الف -2- اقدامات و فعاليت هايي را كه براي تحقق بند الف -1 در طول دوره ارزشيابي انجام داده ايد را به همراه نتايج آنها ذكر نماييد:

اهم اقدامات و فعاليت هاي انجام گرفته

نتايج حاصله

درصد تحقق

امتياز (ارزشيابي كننده)

ارزشيابي شونده

ارزشيابي كننده

حداكثر امتياز

امتياز مكتسبه

1

 شناسایی و توجه به نیازها و تفاوت های فردی دانش آموزان برای حل مشکلات آموزشی و تربیتی آنان

تحقق اهداف

100 درصد

100 درصد

5

5

2

رعایت نظم در شروع و خاتمه کلاس و تسلط بر اداره کلاس با مشارکت دانش آموزان

تحقق اهداف

100 درصد

100 درصد

5

5

3

بکارگیری شیوه های مناسب و موثر برای ایجاد و تقویت رفتار مثبت در دانش آموزان

تحقق اهداف

100 درصد

100 درصد

5

5

4

 استفاده از طرح درس و رعایت بودجه بندی و ... در فرآیند تدریس

تحقق اهداف

100 درصد

100 درصد

5

5

5

  نظارت و كنترل بهداشت و سلامت دانش آموزان دارای آسیب ها

تحقق اهداف

100 درصد

100 درصد

5

5

6

آموزش مهارت هاي لازم در جهت آگاه سازي و پيشگيري از آسيب هاي اجتماعي به دانش آموزان

تحقق اهداف

100 درصد

100 درصد

5

5

7

ارزشیابی مستمر از فرآیند یاددهی ، یادگیری و بکارگیری نتایج ارزشیابی برای ارتقاء کیفیت آموزشی و تربیتی

تحقق اهداف

100 درصد

100 درصد

5

5

8

 گزارش مستمر از وضعیت تحصیلی و انضباطی تربیتی فراگیران ، برای اطلاع مسئولین واحد آموزشی و والدین و همکاری و تلاش برای رفع مشکلات- عدم استفاده مناسب از دفاترکلاسی ثبت نمرات

تحقق نسبی اهداف

100 درصد

80 درصد

5

4

9

 رعایت اصول سنجش در انجام ارزشیابی ها و طراحی سوالات امتحانی و رعایت مقررات در تصحیح اوراق امتحانی ، عدم ثبت نمرات و تحویل به موقع آنها به دفتر واحد آموزشی

تحقق نسبی اهداف

100 درصد

90 درصد

5

5

10

 همکاری با مسئولين مدرسه در فعالیت های مختلف

تحقق اهداف

100 درصد

100 درصد

5

5

توضيحات :

جمع:50

جمع :49

دلايل عدم تحقق (ارزشيابي شونده) : .....................................................................................................................

نظر ارزشيابي كننده : تلاش جهت ثبت نمرات و تحویل به موقع به دفتر واحد آموزشی و استفاده مناسب از دفاتر کلاسی

ب: عوامل عمومي :

ب -1- پشتيبان عملكرد ( اين بند براساس اقدامات و نتايج حاصله از بند «ب» در طول دوره ارزشيابي تكميل مي گردد)

معيار

شاخص ارزشيابي

حداكثر امتياز

امتياز مكتسبه

داشتن برنامه و زمانبندي

تهيه و تدوين برنامه عملياتي(طرح درس) و زمانبندي لازم براي انجام كارها و پروژه ها در فازهاي مختلف براي دوره ارزشيابي و ارائه گزارش به موقع

2

2

مسئوليت پذيري

قبول مسئوليت اقدامات، فعاليت ها و نتايج مربوط به حوزه فعاليت خود، برخورداري از تعهد و انگيزه براي انجام فعاليت ها

2

2

تلاش وكوشش در كارها

صرف وقت و انرژي كافي جهت انجام بهينه وظايف و پيگيري امور تا حصول نتيجه كمي و كيفي مورد نظر

2

2

كارآفريني و نوآوري

ارائه راه كارهاي مناسب جهت رفع مشكلات، ارائه پيشنهادات جديد، شيوه هاي موثر و نوين انجام كار و ارائه خدمات جديد

2

2

كار تيمي

همكاري و رفتار احترام آميز با همكاران در انجام برنامه، توان كارگروهي و پذيرش نظرات و راهنمايي هاي ديگران

2

2

جمع امتياز

10

10

                                 
 

 

ادامه فرم شماره 5

ب – 2- فرآيندي :

ب-2-1- توسعه ای :

معيار

شاخص

حداكثر امتياز

امتياز مكتسبه

توسعه فردي(آموزش)

دريافت گواهينامه آموزشي تخصصي مرتبط با شغل(به ازاء هر ده ساعت آموزش مصوب يك امتياز)

4

2

بكارگيري فناوري هاي مناسب در انجام كار

توانايي به كارگيري روش هاي جديد فناوري اطلاعات در انجام وظايف شغلي و سازماني

2

2

ارايه پيشنهاد سازنده و يا مستندسازي تجربيات

ارايه پيشنهاد سازنده و تاييد شده در سامانه نظام بررسي پيشنهادها و يا مستندسازي تجربيات با با ارايه مستندات

2

2

شركت موثر در جلسات

شركت موثر در جلسات و گردهمايي هاي تخصصي/ شوراي مدرسه/ گروه هاي آموزشي/انجمن هاي علمي و آموزشي مرتبط با شغل با ارايه مستندات

2

2

جمع امتياز

10

8

ب-2-2-تشويقات:

معيار

شاخص

حداكثر امتياز

حداكثر امتياز

امتياز مكتسبه

 

 

تشويق در طول

 دوره ارزشيابي

(براساس مستندات مربوطه،توسط مقام مافوق و واحدهاي مسئول ارزشيابي تاييد شده و پيوست فرم گردد)

دريافت تقديرنامه از رئيس جمهور ( به ازاي هر تقديرنامه 5/3 امتياز)

7

 

 

 

7

0

وزير ذيربط يا معاون رئيس جمهور ( به ازاي هرتقديرنامه 3 امتياز )

6

0

استاندار / معاون وزير/ رييس سازمان و  همتراز آن ( به ازاي هر تقديرنامه 2 امتياز)

4

0

مديركل مربوط (به ازاي هر تقديرنامه 5/1 امتياز)

3

3

رييس اداره آموزش و پرورش شهرستان/منطقه/ناحيه(به ازاي هر تقديرنامه 1 امتياز)

2

2

مدير واحد آموزشي (به ازاي هر تقديرنامه 5/0 امتياز)

2

2

كسب عنوان كارمند/ معلم نمونه در سطح دستگاه

5

0

جمع امتياز

7

ب – 2-3- رفتاري :

 

 

معيار

شاخص

حداكثرامتياز

امتياز مكتسبه

 

 

 

 

 

رفتار

شغلي

رعايت نظم و انضباط

حضور به موقع در محل كار و جلسات، انجام به موقع تعهدات و استفاده موثر از اوقات اداري

3

3

رعايت مقررات اداري

رعايت احترام و سلسله مراتب اداري در سازمان و واحد

2

2

 

رفتار و برخورد مناسب با ارباب رجوع (براساس فرم نظر سنجي مندرج در بخشنامه شماره 195166/1900 مورخ 2/10/1381) و رعايت منشور حقوق شهروندي در نظام اداري

مراجعيني كه با ذكر نام از وي اعلام رضايت نموده اند

3

3

نارضايتي مراجعان

8 -

0

جمع امتياز

8

8

 

 

 

روابط و برخورد مناسب با همكاران

شاخص

رضايت

امتياز مكتسبه

قابليت اعتماد

1

1

انتقال دانش و تجربه به همكاران

1

1

مشاركت و همكاري درانجام فعاليت هاي واحد حسب مورد

2

2

رفتار و برخورد مناسب با ديگران

1

1

جمع امتياز

5

5

 

 

رفتار عمومي

 

 

 

پايبندي به فرهنگ سازماني و ارزش ها

عمل به ارزش ها و فرهنگ سازماني

حداكثر امتياز 3

3

عمل به ارزش هاي حرفه اي و شغلي

حداكثر امتياز 2

2

عمل به مباني اخلاقي و رفتاري

حداكثر امتياز 3

3

حضور فعال در مراسم و مناسك مذهبي

حداكثر امتياز 2

2

جمع امتياز

10

10

10- نقاظ قوت و ضعف ارزشيابي شونده و توصيه هاي مقام مافوق باتوجه به نتيجه ارزشيابي :

نقاط قوت : ......................................................................................................................................................................................................................

نقاط ضعف : .....................................................................................................................................................................................................................

توصيه ها : ..............................................................................................................................................................................................................................

11- امتياز عوامل اختصاصي : 49

12- امتياز عوامل عمومي پشتيبان عملكرد: 10

13- امتياز عوامل عمومي فرآيندي : 38

14- امتياز كل ارزشيابي : 97

15- نام و نام خانوادگي ارزشيابي كننده : .......................................                     امضاء......................

 

16- نام و نام خانوادگي تائيد كننده :.....................................                               امضاء......................

 

17- نظر ارزشيابي شونده : امتيازكل(با حروف)    نود و هفت      رويت شد.                     امضاء....................

به امتياز ارزشيابي اخذ شده اعتراض دارم. بلي                        خير             

18- نام و نام خانوادگي مسئول واحد منابع انساني :...............................                                         امضاء  .......................                    تاريخ 1/7/97

               
 

 

فایل فرم های ارزیابی کلیه کارکنان را از ادامه مطلب دانلود کنید



...ادامه مطلب

امتیاز :

برچسب ها : فرم ارزشیابی معلم , ارزشیابی معلمین و کارکنان آموزش و پرورش , فرم کامل شده ارزشیابی , فرم تکمیل شده ارزیابی پرسنل , فایل ورد ارزشیابی کارکنان , نمون فرم ارزیابی کامل شده , ارزشیابی معاون اجرایی , ارزشیابی مربی بهداشت،تربیت بدنی , ارزشیابی خدمتگزار ورد , فرم ارزشیابی مدیر مدرسه ,
فرم ارزشیابی کارکنان نوشته شده در جمعه 1397/06/23 ساعت 4:16

صفحات سایت

تعداد صفحات : 165





لینک دوستان
کلیه حقوق این سایت ، متعلق به moalleman می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است .