جستجوگر پیشرفته
موضوع : پایه پنجم , فیلم و عکس , فیلم , دانلود فایل صوتی , دانلود آهنگ و موزیک ,
فیلم های کوتاه آموزش زبان انگلیسی به کودکان
این کلیپ های کوتاه اموزش زبان بصورت انیمیشن ساخته شده اند . ریتم و اهنگی که دارند باعث می شود بچه ها با علاقه بیشتری به انها دقت کنند و کمتر احساس خستگی کنند. بنابراین زودتر یاد میگیرند....
فیلم اموزش حروف الفبای انگلیسی با سبزیجات
انیمیشن اموزش زبان ّ( قایم باشک بازی )
...ادامه مطلب
امتیاز : |
نوشته شده در یکشنبه 1397/04/03 ساعت 15:45
موضوع : مدارس هوشمند , نرم افزارها , نرم افزار , نرم افزارهای آموزشی , سیستم دانش اموزی , دانلود نرم افزار ,
نرم افزار دانا متوسطه دوم جهت انجام کليه امور اداری، آموزشی و دفترداری که بطور معمول در محيط يک دبيرستان، هنرستان و يا آموزشگاه آزاد که نظام جديد آموزش متوسطه سالی واحدی در آن اجرا ميشود طراحی شده است. عملياتی نظير ثبت نام، کلاس بندی، انتخاب واحد، تهيه ليستهای حضور و غياب و نمرات هر درس و قابليت ثبت نمرات مختلف برای يک درس، چاپ کارنامههای ساليانه و همچنين انجام کامل عمليات فارغ التحصيلی مطابق با آئين نامههای مصوب نظام سالی واحدی و در نهايت چاپ کارنامه فارغ التحصيلی و برگه تائيديه تحصيلی توسط اين نرم افزار انجام میپذیرد.
همچنين اين نرم افزار طوری طراحی شدهاست که بتواند با ساير نرم افزارهای تحت پوشش نظام جامع انفورماتيک مستقر در سطح مناطق آموزش وپرورش مانند سيستمهای متمرکز،سيستم تائيديه تحصيلی و سيستم برگزاری امتحانات نهائی و سیستم کنکور ارتباط برقرار کرده و تبادل صحيح اطلاعاتی داشته باشد.
نرم افزار دانا متوسطه اول نیز با همین هدف و امکانات طرای و ساخته شده است.
هر دوی این نرم افزارها را از ادامه مطلب همین پست می توانید دانلود کنید.
...ادامه مطلب
امتیاز : |
نوشته شده در پنجشنبه 1397/03/31 ساعت 20:04
موضوع : متفرقه ,
متاسفانه رزبلاگ با مشکلاتی مواجه شده است . با قطع شده آن ، فقط عنوان مطالب باقیمانده است و مطلب اصلی که زحمت زیادی برایشان کشیده شده بود حذف شده است امیدواریم مدیران رزبلاگ این مشکل را برطرف نمایند حداقل با بکاپ مطالب قدیمی تر سایت ها بازگردانی شود.
معلمان فردا روزی چند هزار بازدیدکننده داشت که طبق آمار وبگذر ، در هر شبانه روز حدودا 2000 نفر از بازدیدکنندگان این سایت از خارج کشور بودند. مجددا از همه شما بزرگواران پوزش میطلبم . در صورتی که تا چند روز دیگر مشکل برطرف نشد یا مطالب را مجددا تکمیل خواهم کرد یا سایت را در جایی دیگر راه اندازی خواهم کرد.
امتیاز : |
نوشته شده در دوشنبه 1397/03/28 ساعت 23:32
فهرست
1- معرفی نرم افزار حسابداری مدرسه 2
1-1- خلاصه ی ويژگيها و قابليتهاي اين سيستم :. 2
2- نصب نرم افزار............................................ 5
2-1- پیش نیاز سخت افزاری.. 6
2-1- سیستم عامل مورد پشتیبانی.. 6
3- ورود به نرم افزار......................................................... 6
3-1- اجرای نرم افزار. 6
3-2- دریافت مجوز و جداول پایه از پایگاه اینترنتی.. 8
3-3- تعیین نوع مدرسه از نظر عادی یا مجتمع بودن.. 10
4- تنظیمات اولیه............................................................12
4-1- معرفی بانک، شعبه و شماره حساب مدرسه به سیستم. 12
4-2- تعریف دسته چک... 12
4-3- معرفی امضاء کنندگان اسناد مالی.. 14
5- شروع عملیات حسابداری.............................................. 15
5-1-ایجاد سند. 15
5-2-نحوه ی ایجاد اسناد به روش خودکار. 16
5-2-1- ایجاد سند افتتاحیه. 16
5-2-2- ایجاد سند از نوع پرداختی (هزینه ). 18
5-2-3- ایجاد سند جهت پرداخت مالیات (ایجاد سند از نوع سایر). 24
5-2-4- ایجاد سند جهت ثبت بدهی دانش آموزان 25
5-2-5- روش معمولی ایجاد سند. 27
5-2- مرتب نمودن اسناد 30
5-3- بررسی و رفع اشکالات اسناد 31
5-3-1- متداول ترین اشکالات سیستم.. 31
5-3-2- منشاء بروز اشکالات سیستم.. 32
5-3-3- روش حل خطا 32
5-4- عملیات صدور چک 36
5-4-1- صدور چک.... 36
5-4-2- چاپ چک.... 39
5-4-3- حذف ویا ویرایش چک های صادره شده. 40
5-4-4- ارتباط چک با اسناد. 42
5-4-5- ابطال سریال چک.... 43
5-5- صورت مغايرت بانكي 44
5-5-1- گرفتن صورت مغایرت بانکی.. 45
گرفتن مغایرت به روش خودکار:. 45
گرفتن مغایرت گیری به روش دستی : 48
6- ارسال و دریافت اطلاعات و جداول 48
6-1- ارسال اطلاعات به پایگاه......................................... 48
روش اول: ارسال از طریق اینترنت... 48
روش دوم: ارسال بصورت دستی.. 48
6-1-1- ارسال از طریق اینترنت... 48
6-1-2- ارسال به روش دستی.. 50
6-2- تغییر کلمه عبور پایگاه 53
6-3- ارسال و دریافت درخواست مجوز به پایگاه 54
6-4- دریافت اسناد حسابداری از پایگاه. 55
7- مدیریت اموال............................................................. 57
7-1- ثبت دفتر اموال غیر مصرفی مدرسه. 57
7-2- ثبت اموال غیر منقول :. 59
7-3- ارسال اطلاعات اموال به پایگاه .................................60
1-نرم افزار حسابداری مدرسه یکی از سیستم های اصلی و پایه ای از مجموعه سیستم های اتوماسیون مدرسه می باشد. این سیستم به لحاظ داشتن ويژگیهای خاص ، منحصربفرد بوده و با آخرین قوانین،دستورالعمل ها و آئین نامه های مالی مدارس منطبق بوده و با توجه به سیر تولید این سیستم و نظارت کارشناسان فنی و مالی بر مراحل تحلیل و طراحی آن، هم اکنون به عنوان تنها نرم افزار قابل قبول وزارت آموزش و پرورش به مدارس کشور معرفی شده است.
1-1-خلاصه ی ويژگي ها و قابليت هاي اين سيستم :
- امکان ايجاد اسناد بطور خودکار بدون نياز به دانش حسابداري (قابل استفاده برای کلیه مدیران مدارس)
...ادامه مطلب
امتیاز : |
نوشته شده در شنبه 1397/03/19 ساعت 21:54
موضوع : برنامه ریزی , فرم های مورد نیاز مدرسه ,
حدود 400 هزار دانش آموز از اتباع خارجی و افغان در بیشتر از 25 هزار مدرسه ایران مشغول به تحصیل هستند. پراکندگی این دانش آموزان در شهرها و استان های مختلف ، متفاوت است. مثلا در مدارس استان خراسان جنوبی و شهرستانهای تابعه به دلیل همسایگی با کشور افغانستان ، اتباع افغانی بیشتر حضور دارند . آموزش و پرورش شهرستان بیرجند و مدارس زیرمجموعه آن نیز میزبان تعداد زیادی از این عزیزان هستند.
دانشآموزان اتباع خارجی همچون دانشآموزان ایرانی در مدارس ثبتنام میشوند و هزینههایی مانند کتاب و بیمه و هزینه های رایج دیگر را پرداخت میکنند ضمن اینکه مانند دانشآموزان ایرانی آماده خواهند بود تا بر اساس مصوبه انجمن اولیا و مربیان هر مدرسه، کمکهای خود را مانند ایرانی ها به مدرسه پرداخت کنند.
شیوهنامه ثبتنام و ادامه تحصیل دانشآموزان اتباع خارجی در مدارس ایران
بر اساس مصوبه شماره ۱۳۸۹۷٫ت۵۲۱۶۳هـ مورخ ۸ اردیبهشت ۱۳۹۵ هیأت وزیران در خصوص آییننامه نحوه آموزش اتباع خارجی، شرایط ثبتنام به این شرح است:
ماده 1 ـ مدارک معتبر برای ثبتنام اتباع خارجی در مدارس وزارت آموزش و پرورش صرفاً شامل یکی از موارد زیر است:
۱ـ گذرنامه که دارای پروانه اقامت باشد
...ادامه مطلب
امتیاز : |
نوشته شده در جمعه 1397/03/11 ساعت 23:13
موضوع : رنگارنگ , اطلاعات عمومی , پیشینه آموزش و یادگیری , انواع روش تدریس ,
حدود نيم قرن پيش مربيان بزرگ تعليم و تربيت مانند فروبل، پستالوزي، دكردلي و مونته سوري كه از پيشروان مكتب فعال در آموزش و پرورش محسوب مي گردند شيوه كار مهد كودك ها را مورد سوال قرار دادند زيرا آنان براي كودكستان ها رسالتي بسيار مهم تر از سرگرم كردن كودكان قائل بودند
اين مربيان با تأكيد بر اهميت دوران كودكي در شكل گيري شخصيت ، با ارائه روش هاي تربيتي مبتني بر روانشناسي كودك ، بزرگسالان را متوجه مسئوليت مهمي نمودند. يكي از اين صاحب نظران كه عقايد او بسيار مرهون ژان ژاك روسو بود خانم مونته سوري بود
مونته سوری نوعی رویکرد و روش جامع آموزشی در زمینه کلاس های خلاقیت کودکان با قدمتی بیش از یک قرن است که مبنای کار با کودک را اصول حاکم بر رشد طبیعی و نیازهای فردی هر کودک قرار می دهد.
امروزه آموزش کودکان به روش مونته سوری در بسیاری از کشورهای جهان متداول است. خانم "ماریا مونته سوری" نخستین پزشک در ایتالیای قرن نوزدهم بود که با بکارگیری روش " مشاهدۀ علمی "و پژوهش بر ساختارهای ذهنی – روانی کودکان در فرآیند رشد ، رویکردی را پایه ریزی کرد که در آن "ذهن جاذب" کودکان 2.5 تا 6 سال از مناسب ترین محیط برای پرورش و شکوفایی بهره مند شود.
در آموزش به روش مونته سوری کودکان با دسترسی به مواد و ابزار کاربردی خاص، نخست از راه حواس و سپس با تفکر ، ویژگی های جهان پیرامون خود را تجربه و کشف می کنند و همزمان با در اختیار داشتن تجهیزات مناسب مهارت های علمی زندگی را تمرین کرده و از زندگی و یادگیری در خانۀ خود لذت می برند.
دکتر ماریا مونته سوری معتقد است آموزش خلاقیت به کودکان بهتر است حتی الامکان از 2.5 سالگی شروع شود و به نیازهای کودکانه و حیاتی آنها در قالب انجام فعالیت هایی که زندگی طبیعی
را به کودکان تداعی می کند توجه شود. در کلاس مونته سوری کودکان 2.5 تا 6 ساله در یک کلاس هستند و در کنار هم می آموزند. این امر به هم آموزی آنها کمک می کند و در ضمن کودکان می آموزند چگونه با دوستان بزرگتر و کوچکتر از خود رفتار کنند و روابط اجتماعی آنها را پیشرفت می دهد.
وسایل مونته سوری به گونه ای طراحی شده اند که هر فعالیت روند منطقی و منظمی را دنبال می کند و علاوه بر اینکه هر وسیله مفهومی معین را به کودک می آموزد اهداف غیر مستقیمی را درر خود نهفته دارد که پیش نیاز تمرینات پیشرفته تر است در ضمن در بیشتر وسایل کنترل خطا وجود دارد تا خود کودک در آخر تمرین درست یا نادرست انجام دادن تمرین را بررسی کند.
تمامی وسایل در محیط کلاس مونته سوری در سایز کودک است و کودک قادر به انجام فعالیت هایی است که بزرگترها همانند آنها را انجام میدهند.
محیط کلاس مونته سوری کاملا آرام است و کودکان می آموزند که باید به حقوق دیگران احترام بگذارند. ولی در عین حال هر کودکی می تواند آزادانه در کلاس به تکرار فعالیت مورد علاقه خود که قبلا آنرا آموخته مشغول شود. البته حدود آزادی کودک در کلاس را آموزگار باید معین کند
نقش آموزگار در این روش آزاد گذاشتن هر کودک در آموختن است. در اصل در این روش آموزگار بیشتر جنبه یک مشاهده گر است تا چه از لحاظ علمی و
...ادامه مطلب
امتیاز : |
نوشته شده در جمعه 1397/03/11 ساعت 22:21
صفحات سایت
تعداد صفحات : 165