close
تبلیغات در اینترنت
معلمان فردا - 111

جستجوگر پیشرفته






موضوع : دانلود نرم افزار , رایانه ,

 

دانلود فارسی ساز ویندوز xp

حجم :11.100kb

....................................................................................................

دانلود فارسی ساز ویندوز 7

حجم:2.596kb

 

رمز فایل ها :moalleman.rozfa.com

 تصاوير زيباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نويسان،آپلودعكس، كد موسيقی، روزگذر دات كام http://roozgozar.com



امتیاز :

برچسب ها : دانلود نرم افزار،فارسی ساز ویندوز xp , نرم افزار با لینک مستقیم،دانلود نرم افزار رایگان , دانلود فارسی ساز،فارسی کردن منوهای کامپیوتر , آموزش و پرورش،رایانه های مدارس،معلم،معلمان،فردا،سربیشه , یادگیری بهتر کامپیوتر،اموزش سریع رایانه , فارسی کردن ویندوز ,
فارسی ساز ویندوز نوشته شده در دوشنبه 29 آبان 1391 ساعت 23:58

موضوع : کتب راهنمای معلم , دانلود کتاب های درسی ,

کتاب راهنمای معلم در ارزشیابی توصیفیرا میتوانید از لینک زیر دانلود نمایید

 

دانلود کتاب ارزشیابی توصیفی

 



امتیاز :

برچسب ها : راهنمای معلم , ارزشیابی توصیفی , کتاب راهنمای معلم , کتب راهنمای معلم در ارزشیابی توصیفی , دانلود کتابهای راهنمای معلم , راهنمای ارزشیابی توصیفی , معلمان , فردا ,
ارزشیابی توصیفی نوشته شده در دوشنبه 29 آبان 1391 ساعت 23:17

موضوع : متفرقه , اطلاعات عمومی ,

 

ضربهای ذهنی و ترفند های آن

 

بااین ترفند ، قادر خواهید بود هر دو عددی ، از 11 تا 19 را بدون استفاده از ماشین حساب، بسرعت در ذهن خود ضرب کنیددر این جا به طور مثال

   19×16  را آزمایش می کنیم.

عملیات : عدد بزرگتر را با یکان عدد کوچکتر جمع کنید .

یعنی 25 = 6+19  و در جلوی حاصل جمع صفر قراردهید (250 ) . سپس یکان دو عد را در هم ضرب کنید و با عدد قبلی جمع کنید . یعنی 54 = 6 × 9  و 304 = 54+250  جواب ما 304 است .
اگر این عمل را چند بار تکرار کنید به راحتی و در دو سه ثانیه می تونید ضرب های دورقمی زیر 20 رو حل کنید.

----------------------------------------------------------------------------------
یه روش دیگه هم هست ... یکان ها رو با هم جمع کنید و ضربدر 10 کنید و با ضرب یکان ها جمع کنید و در نهایت بعلاوه ی 100 کنید !!



...ادامه مطلب

امتیاز :

برچسب ها : ترفندهای انجام ضرب ذهنی در ذهن،ضرب جادویی، , خواندن فکر دیگران،ضرب جادویی،معلم و اعداد،آموزش ابتدایی،دبستان عشایری علی آباد،سربیشه , ضرب کردن سریعٰسریعا حساب کنیدٰجواب دادن حاصل ضرب اعدادٰتند پاسخ دادنٰ ,
ترفندهای ضرب ذهنی نوشته شده در دوشنبه 29 آبان 1391 ساعت 22:44

موضوع : متفرقه , اقدام پژوهی ,

دانلود با لینک مستقیم

 

 تصاوير زيباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نويسان،آپلودعكس، كد موسيقی، روزگذر دات كام http://roozgozar.com



امتیاز :

برچسب ها : دانلود اقدام پژوهی،پژوهش دانش آموزی،پژوهش معلمان در مورد مشکلات دانش آ , اقدام پژوهی چیست , روش اقدام پژوهی ,
پژوهش،اقدام پژوهی نوشته شده در یکشنبه 28 آبان 1391 ساعت 22:3

موضوع : برنامه سالانه ,

دانلود با لینک مستقیم

 

 تصاوير زيباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نويسان،آپلودعكس، كد موسيقی، روزگذر دات كام http://roozgozar.com



امتیاز :

برچسب ها : دانلود برنامه سالانه اموزشگاه،برنامه ریزی سالیانه در مدارس،مدیران و مع , آموزش ابتدایی , برنامه سالیانه مدرسه , برنامه سالانه مدرسه ,
برنامه سالانه آموزشگاه نوشته شده در یکشنبه 28 آبان 1391 ساعت 21:55

موضوع : پایه پنجم , نمونه سوال پنجم ,

 

 نام ونام خانوادگی :.................................                           امتحان علوم            پایه پنجم           تاریخ:

1 ربایش مولکولی درکدامیک ازمواد زیر بیشتر است؟ -

 چوب                       آب                       آهن □                          کاغذ

2 درکدام تغییر زیر مادٌه به مادٌه دیگری تبد یل می شود؟

 پاره کردن کاغذ □                           تبخیرآب

 د ذوب شدن یخ □                         کپک زدن نان

3 درکدام قسمت زمین مقداری نفت وگازطبیعی وجوددارد؟

 هسته بیرونی □                    گوشته

 پوسته □                              هسته درونی

4 در کدام یک از جانداران ساده زیر سبزینه )کلرفیل (دارند ؟

  مخمر ها □                   قارچها

  باکتری ها □                جلبک ها

5 مولکولها از ذرٌات کوچک تری به نام ...................ساخته می شوند.

6 اگر مولکول های یک ماده ازدو یا چند نوع اتم ساخته شده باشندبه ان ماده .......................می گوییم.

7 نام علمی زنگ آهن ...................است.

8  هر ماشین پیچیده از به هم پیوستن چند ماشین................. به وجود آمده است ؟

9 در تشکیل رنگین کمان ذره های ریز آب هم مثل منشور ، نور خورشید را...............می کنند. و رنگین کمان بوجود می اید.

11  خاک برای کشاورزی لازم است ،زیرا...................... لازم را به گیاه می دهد .

11  کار مبارزه با میکروب هادر بدن برعهده ی ......................... است ؟

12  با پیدا شدن ....................... زندگی بر روی خشکی ها آغاز شد.

13  بیشتر اطلاعاتی که ما از دنیای اطراف به دست می آوریم ازراه ................... است.

14  همه ی چیزهایی که در طبیعت وجود دارندومردم از آن هااستفاده می کنند.................. نامیده می شوند.

15  چه جانورانی گیاهخوار نامیده می شوند؟

11  به چه دلیل مواد خاصیت های متفا وتی دارند؟

17  اگر یک وسیله آهنی را در هوای مرطوب بگذاریم دچار چه تغییر ی می شود ؟ چرا ؟

18  چرا قارچ ها نمی توانند غذا سازی کنند ؟

19  برای مراقبت از چشم های خود ، چه نکاتی را باید رعایت کنیم ؟

21  به چه داروهایی آنتی بیوتیک می گویند ؟

21  واکسن چیست ؟

22  در خرابی های حاصل از زمین لرزه چه عواملی دخالت دارند ؟

موفق باشید. دستجردی



امتیاز :

برچسب ها : سوالات امتحانی کتاب علوم پنجم ابتدایی،نمونه سوال , نمونه سوال علوم پنجم , نمونه سوال ورد , سوالات کتاب پنجم ,
نمونه سوال علوم نوشته شده در جمعه 26 آبان 1391 ساعت 18:25

موضوع : نمونه سوال پنجم ,

 

 نام ونام خانوادگی : .....................................    امتحان علوم           پایه پنجم            دبستان:                             مورخه

 

 الف)پاسخ صحیح را با علامت  √ مشخص نمائید:

1-محل غذا سازی گیاه...........است.

الف)ساقه                         ب)ریشه                   ج)برگ

2-کدام دسته از گیاهان زیر مصرف دارویی دارند؟

الف)زعفران و زرد چوبه                  ب)خاکشیر وبه دانه                ج)پوست انار و حنا

 3-بزرگترین گروه بندپایان کدام گروه است؟

الف)عنکبوتها                            ب)حشرات                         ج)هزارپا     

4-هوای اطراف کدام حالت را دارد؟

الف)جامد                              ب)مایع                       ج)گاز

5-کدامیک از مواد زیر نارسانا است؟

الف)چوب                          ب)میخ آهنی                         ج)سیم مسی

6-هوا از راه دهان و بینی وارد ...........می شود.

الف)شش ها                     ب)ریه                          ج)قلب

7-دستگاه گردش خون با کدام دستگاههای زیر ارتباط بیشتری دارد؟

الف)گوارش                             ب)ماهیچه ها                   ج)تنفس

8-قلب در هر دقیقه چند بار پر و خالی می شود؟

الف)70 بار                          ب)75 بار                    ج)65 بار

 ب)جاهای خالی را با کلمات مناسب پر کنید:

1-واحد ساختمانی بدن.......................است.

2-خاکی که گیاه در آن کاشته می شود باید ....................باشد.

3-بهترین زمان برای سم پاشی زمان ......................است.

4-به موجودی که غذای خود را از بدن موجودات زنده ی دیگری می گیرد..................می گویند.

5- یکی از کرمهای لوله ای انگل..................است.

6-به مخلوط آب و قند......................می گوییم.

7- نور از سطح صافی مانند آینه به طور ......................بازتابش می کند.

8-می توان با یک لامپ،سیم،و باتری یک........................تشکیل داد.

9-هر آهنربا...................دارد به سر یک از دو سر آهنربا.....................می گوییم.

10-سنگهای کوههایی مانند..................و................ از نوع آذرین هستند

11-زمین هم به دور ..................می گردد و هم به دور ...................

12-خون اکسیژن را به همه ی .................می رساند و ...................تولید شده را از آن ها پس می گیرد.

 ج)به سئوالات پاسخ کامل دهید:

1-هر سلول از چه بخش هایی تشکیل شده است؟

2-گیاه برای غذاسازی به چه چیزهایی نیاز دارد؟

 3-شخم زدن چه فایده ای دارد؟

4- دانشمندان کرم ها را به چند دسته تقسیم کرده اند نام ببرید؟

5-چگونه می توان مخلوط آب و نشاسته را از هم جا کرد؟

6-بازتابش نور را تعریف کنید؟

7- وقتی قطبهای هم نام دو آهنربا به هم نزدیک شوند،چه اتفاقی می افتد؟ 

8-سنگهای رسوبی چگونه بوجود آمده اند؟

9-ویژگیهای سومین سیاره ی منظومه شمسی را بنویسید؟

10-وظیفه گلبول های سفید در بدن چیست؟

شهرام دستجردی

 



امتیاز :

برچسب ها : نمونه سوال علوم پایه پنجم،معلمان و همکاران پایه پنجم , سوال امتحان علوم تجربی , آموزش پرورش , اموزش ابتدایی , سوال امتحانی علوم کلاس پنجم ,
نمونه سوال علوم  پنجم نوشته شده در جمعه 26 آبان 1391 ساعت 18:17

موضوع : آموزش ابتدایی ,

   منشور راهبردی و سیاست های آموزشی حوزه معاونت آموزش  ابتدایی

 

1-  توسعه و گسترش یادگیری های عملکردی و دوری گزیدن از حافظه پروری و حافظه محوری

2-   توجه وافر به نقش تربیتی مقطع ابتدایی و اهتمام ویژه به آموزش مطلوب مهارتهای مورد انتظار

3-  اهتمام جدی به تغییر رویکرد ارزشیابی کمی ( سنتی) و جایگزین نمودن نظام ارزشیابی توصیفی به عنوان مرحله آغازین تحول در نظام ارزشیابی آموزشی

4-  برنامه ریزی جامع  جهت توجیه اولیای دانش آموزان،آموزش معلمان،مدیران،معاونین آموزشی و کادر مدرسه در راستای تغییر شیوه ارزشیابی

5- توجه ویژه به اجرای طرح ارتقاء آموزش قرآن کریم در پایه سوم و چهارم به منظور انس بیشتر دانش آموزان با قرآن کریم.

 6-     آموزش معلمان ، مدیران ، معاونین آموزشی و کادر مدرسه در راستای ایجاد تغییرات و تحولات بنیادین در مقطع ابتدایی بالاخص برگزاری صد درصدی دوره های ضمن خدمت در عناوین ارزشیابی توصیفی ، ارتقا قرآن ، هنر و طرح همسو سازی کتب پایه اول با برنامه درسی ملی

7-     برنامه ریزی جامع جهت تک نوبته نمودن مدارس ابتدایی که به صورت دو شیفت اداره می شوند.

8-    برنامه ریزی جامع درجهت رسیدگی مطلوب به امور دانش آموزان با نیاز های ویژه از جمله دانش آموزان مرزی ، دانش آموزان دارای اختلالات یادگیری ،رفتاری و ...

9-     اهتمام ویژه به طراحی برنامه های مداخلاتی جهت رسیدگی به امور دانش آموزان لازم التوجه، با عنایت به اصل تفاوت های فردی

10-    توجه ویژه به مدارس محروم منطقه و حاشیه ای وکلاس های چند پایه و برنامه ریزی جامع در جهت ارتقاء کیفیت آموزش در این نوع کلاس ها.

11-    ساماندهی مجتمع های آموزشی و پرورشی شهری و روستایی به گونه ای که موجبات ارتقاء کیفیت آموزشی در مدارس ابتدایی را موجب گردیده و نظارت آموزشی بر کلاس های روستایی را تسهیل نماید.

12-   توجه ویزه به هوشمند سازی مدارس ابتدایی با برنامه ریزی جامع و در گستره زمانی قابل قبول طوری که به  هوشمند سازی صد در صدی مدارس ابتدایی انجام شود.

13-  توجه جدی به ارتقاء کیفیت نیروی انسانی در مقطع ابتدایی با اتخاذ تدابیر و سیاست های لازم.

14-  تشویق همکاران به شرکت در برنامه های خودآموزی و دانش افزایی همانند جشنواره های الگوهای برتر تدریس( فناوری آموزشی –تربیتی) در سطوح مدرسه ، منطقه ، استان و کشوری

15-  اهتمام جدی برای برگزاری کارگاه های آموزشی مورد نیاز در طول سال تحصیلی با حضور مدرسین مجرب مطابق با نیاز های آموزشی مناطق

16-   برنامه ریزی جهت بازدید موثر از طرح های تحولی مانند طرح توصیفی ،طرح ارتقا قرآن  و ... در طول سال تحصیلی

17-  توسعه و گسترش آموزش پیش دبستانی یک ساله و اهتمام جدی به آموزشهای دو زبانه مشمول کودکان دوزبانه ای که به حد نصاب تشکیل کلاس نرسیده اند.

18-  توجه به کیفیت بخشی به آموزش های پیش دبستانی و نظارت لازم و کافی بر کلیه کلاس ها در طول سال تحصیلی.

19-   تشکیل و توسعه کمیته های تولید محتوای منطقه ای .

20-  اهتمام ویژه به تجهیز مدارس به IT ، کیت های آموزشی و کلیه تجهیزات مورد نیاز مقطع

21-انسداد بیسوادی و جذب کلیه کودکان لازم التعلیم در مدراس



امتیاز :

برچسب ها : منشور راهبردی و سیاست های آموزشی حوزه معاونت آموزش ابتدایی،آموزش پیش دبستانی،ارزشیابی توصیفی،آموزش معلمان و کادر مدرسه , آموزش و پرورش , اصل تفاوتهای فردی , هوشمنسازی مدارس , مدرسین مجرب , بیسوادی , ارزشیابی ,
منشور راهبردی و سیاست های آموزشی حوزه معاونت آموزش  ابتدایی نوشته شده در جمعه 26 آبان 1391 ساعت 18:9

صفحات سایت

تعداد صفحات : 118





مطالب تصادفی
پیدایش فصل ها
موضوعات انتخابی طرح جابر
پیشنهاد
راهکارهایی برای تقويت دستخط دانش آموزان
جملات و اشعار زیبای معلم
راهنمای تدریس پنجم
دلایل تغییر کتاب دینی به هدیه های آسمان
نمونه سوال اجتماعی ششم
برنامه خانه و مدرسه
تنفس در گیاهان
شعر دو کاج
فسیل چیست
اصطکاک گرما تولید میکند
ضرب المثل های محلی
تبدیل انرژی ها به یکدیگر
کتاب گویای فارسی چهارم
آيين نامه مجتمع های آموزشي و پرورشي
واحد های اندازه گیری و مقیاس های رایج بین المللی
خفاش دیوانه
حضرت علی ع
برنامه هفتگی مدارس چندپایه
مزایا و معایب لباس فرم دانش آموزان
پرواز کن
جادوی ذهن
بار الکتریکی
خطاهای سیستم دانش آموزی
جداکننده متن وبلاگ
دانش آموزان دیر آموز
همه چیز درباره آب
تهیه پوست
شعر ایران
پاسخ سوالات همکاران از سناد
جملات زیبا با ترجمه
روش نصب برنامه های دانش آموزی در ویندوز8
عصبانیت و عشق
7 ویژگی مدیر موفق
کار گروهی در کلاس درس
علوم با طعم آزمایش
انواع هوش از دید هوارد گاردنر
حذف تبلیغات در اینترنت
لینک دوستان
کلیه حقوق این سایت ، متعلق به moalleman می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است .