جستجوگر پیشرفته






موضوع : برنامه ریزی , تقدیرنامه ,

تقدیــــرنامه

       تاریخ:

شماره:

درخت تو گر بار دانش بگیرد        به زیر آوری چرخ نیلوفری را

 

دانش آموخته ی عزیز :

ازاینکه درپرتوالطاف خاصه ی الهی در نخستین گام های علم آموزی باهمت وپشتکاروالا مزین به نور دانش ومنور به پرتو بینش گردیده اید و  با حضور فعال خود در برنامه های فرهنگی ، هنری و پرورشی مدرسه توانسته اید   به یمن این مژده ی فرح بخش این لوح تقدیر تقدیم حضورمی گردد امیدواریم در پیشرفت ونوآوری مرزهای دانش وپژوهش همراه بامناعت طبع وعزت نفس به قلل رفیع علم ودانش ترفیع یابی حقایق زلال ازلی همواره توفیق راهتان باد .

آرزومندم ذات اقدس احدیت شما خوبان را که درمسیر تحقق اهداف متعالی مکتب انسان ساز اسلام ،از جان مایه می گذارید در کنف الطاف خاصه ی خویش قرار دهد

شهرام دستجردی

مدیر دبستان حضرت قائم (عج)



امتیاز :

برچسب ها : تقدیرنامه , تقدیرنامه دانش آموزی , متن تقدیرنامه , لوح تقدیر ,
تقدیرنامه دانش آموزی نوشته شده در سه شنبه 16 / 09 / 1400 ساعت 14:12

مقدمه

اهداف دوره های تحصیلی،تجلی اهداف آموزش و پرورش متناسب با ویژگی ها و شرایط سنی دانش آموزان بوده و زمینه دست یابی آنان به شایستگی های پایه را فراهم می آورد و به رشد متوازن و همه جانبه ایشان، کمک می کند. مدیران ، برنامه ریزان و عوامل سهیم و موثر در تعلیم و تربیت دانش آموزان ، باید در برنامه ریزی امور، سازماندهی فعالیت ها و انجام وظایف خود به گونه ای عمل کنند تا دانش آموزان در پایان هر یک از دوره های تحصیلی به اهداف تعیین شده دست یابند. این اهداف مبتنی بر اسناد بالادستی، به ویژه سیاستهای کلی ایجاد تحول در نظام آموزش و پرورش، سند جامع علمی کشور، سند چشم انداز بیست ساله کشور، مبانی نظری و سند تحول بنیادین آموزش و پرورش به تفکیک ساحت های ششگانه به شرح ذیل می باشد:

ساحت تعلیم و تربیت اعتقادی، عبادی و اخلاقی

دوره اول ابتدایی

1-با صفات مهربانی ، بخشندگی ، دانایی و توانایی خداوند آشنا شود و احساس اطمینان و آرامش حاصل از آنرا ابراز نماید.

2-با شناخت روش زندگی و آموزه های اخلاقی پیشوایان دینی (آداب و رفتار فردی و اجتماعی ، راستگویی، نظم و پشتکار)،



...ادامه مطلب

امتیاز :

برچسب ها : اهداف آموزش ابتدایی , ساحت های ششگانه سند تحول بنیادین , وزارت آموزش و پرورش , دوره اول ابتدایی , دوره ی دوم ابتدایی ,
اهداف دوره ابتدایی بر اساس ساحت های ششگانه نوشته شده در سه شنبه 16 / 09 / 1400 ساعت 14:8

موضوع : برنامه ریزی , مدیریت ,

وزارت آموزش و پرورش

اداره کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی

مدیریت آموزش و پرورش شهرستان بیرجند

شماره :

تاریخ:

 (( ابلاغ پروژه مهر ))

سرکار خانم : .............

 

با سلام و احترام

ضمن قدردانی و ارج  نهادن بر تلاش های ارزنده جنابعالی ، امید است  با همت و خلاقیت  و تلاش خود در اجرای پروژه مهر سال تحصیلی 1400 -1399 با پیروی از منویات و رهنمودهای مقام معظم رهبری ؛ در سال" جهش تولید" در اجرای بهینه امور ،بنا بر مصوبات شورای مدرسه در خصوص بازگشایی آموزشگاه اقدامات لازم به نحو احسن صورت پذیرد .

لذا جنابعالی با حفظ سمت به عنوان دبیر ستاد پروژه مهر این آموزشگاه منصوب می شوید. امید است بر اساس شرح وظایف و تصمیمات اتخاذ شده، با همکاری سایر اعضاء محترم در ایفای مسئولیت خود ساعی و موفق باشید.

 

                               

مدیر دبستان حضرت قائم(عج)

شهرام دستجردی



امتیاز :

برچسب ها : نمونه ابلاغ پروژه مهر , ابلاغ پروژه مهر آموزشگاه , ستاد پروژه مهر , آموزش و پرورش بیرجند , دبستان حضرت قائم ,
ابلاغ پروژه مهر نوشته شده در سه شنبه 23 / 06 / 1400 ساعت 9:17

موضوع : برنامه ریزی , مدیریت ,

وزارت آموزش و پرورش

اداره کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی

مدیریت آموزش و پرورش شهرستان بیرجند

شماره:

                                                                           تاریخ:

همکار ارجمند :جناب آقای مسلم ابوترابی

 

سلام علیکم

با احترام ،نظر به اجرای دستورالعمل ثبت نام مدارس و با عنایت به مسئولیت پذیری و تعهد کاری شما و همچنین با نظر به اهمیت فرایند ثبت نام ، از مورخه 1400/3/1 با حفظ سمت به عنوان (دبیر کمیته ثبت نام آموزشگاه و مسئول دریافت و کنترل مدارک) برای سال تحصیلی 1400/1399 منصوب می شوید امید است با پیگیری امور و فعالیتهای مربوط به امر ثبت نام دانش آموزان ، شاهد اجرای هرچه بهتر  و منظم تر روند ثبت نام  باشیم.

 

با احترام:

 شهرام دستجردی

مدير دبستان حضرت قائم (عج)

دانلود فایل ابلاغ ستاد ثبت نام (ورد )



...ادامه مطلب

امتیاز :

برچسب ها : ابلاغ ستاد ثبت نام , نمونه ابلاغ , کمیته ثبت نام , مدیریت آموزش و پرورش شهرستان بیرجند ,
ابلاغ ستاد ثبت نام نوشته شده در سه شنبه 23 / 06 / 1400 ساعت 8:59

موضوع : رنگارنگ , آموزش ابتدایی ,

تکماده در دوره ابتدایی

تک ماده در دبستان

 

ماده ۷ آئین نامه ارزشیابی توصیفی

 

نگارش جدید و نحوه استفاده از ماده ۷ آیین نامه ارزشیابی توصیفی دوره ابتدایی(تکماده) :

الف - دانش آموزانی که در ارزشیابی شهریور ماه حداکثر در دوماده درسی (به استثنای ریاضی و فارسی) به سطح پیشرفت قابل قبول نرسند و نیاز به تلاش بیشتر کسب کنند با استفاده از تبصره ۱ ماده ۷ قبول شناخته و می توانند به پایه بالاتر ارتقا پیدا کنند.

ب - دانش آموزانی که در ارزشیابی شهریور ماه در بیش از دوماده درسی (به استثنای ریاضی و فارسی) به سطح پیشرفت قابل قبول نرسند و نیاز به تلاش بیشتر کسب کنند با استفاده از تبصره ۲ ماده ۷ قبول شناخته و می توانند به پایه بالاتر ارتقا پیدا کنند.

تذکر: تبصره ۲ ماده ۷ یعنی صدور مجوز قبولی توسط شورای مدرسه (تشکیل جلسه با حضور والدین و معلم مربوط و رأی موافق اکثریت اعضای شورا وتنظیم صورتجلسه شورا در این خصوص) نگهداری یک نسخه آن در پرونده تحصیلی دانش آموز و ثبت شماره مجوز در سیستم اطلاعات دانش آموزی

تذکر۲: در استفاده از تبصره ۲ ماده ۷ محدودیت تعداد درس وجود ندارد و می تواند شامل همه دروس نیز 



...ادامه مطلب

امتیاز :

برچسب ها : تکماده , شرایط قبولی در شهریور , چگونه دانش آموز تجدیدی در شهریور قبول شود , آیین نامه ارزشیابی توصیفی , صورتجلسه شورای مدرسه ,
تکماده در دوره ابتدایی نوشته شده در سه شنبه 23 / 06 / 1400 ساعت 8:53

موضوع : رنگارنگ , مناسبت ها ,

جنگ تحمیلی که عراق علیه ایران آغاز کرد یکی از طولانی‌ترین جنگ  های متعارف در قرن بیستم میلادی بود که نزدیک به هشت سال به طول انجامید.

در ۳۱ شهریور ۱۳۵۹ با تجاوز ارتش بعثی صدام حسین به مرزهای ایران آغاز شد. یورش هم‌زمان نیروی هوایی عراق به ده فرودگاه نظامی و غیرنظامی ایران و تهاجم نیروی زمینی این کشور در تمام مرزها به یک جنگ تمام عیار تبدیل شد، این جنگ در نهایت پس از حدود ۸ سال و با رشادت فرزندان این اب و خاک در مرداد ۱۳۶۷ با قبول آتش‌بس خاتمه یافت. در این جنگ تعداد زیادی شهید، جانباز و آزاده تقدیم میهن عزیزمان گردید.

اسرای جنگی پس از پایان جنگ می توانستند به کشورشان برگردند. مبادلهٔ اسیران جنگی بین دو کشور از 



...ادامه مطلب

امتیاز :

برچسب ها : اسرای جنگ , شهدای جنگ تحمیلی , بازگشت آزادگان , شروع جنگ تحمیلی , تعداد،آزادگان،جنگ،تحمیلی , ایران و عراق ,
سالگرد ورود آزادگان نوشته شده در سه شنبه 26 / 05 / 1400 ساعت 16:25

موضوع : مدارس هوشمند , نرم افزارها , نرم افزار , محتوای الکترونیکی , کتب درسی , تغییرات کتب درسی ,

دانلود فایل اجرایی کتاب های درسی پایه های اول،دوم،سوم،چهارم،پنجم و ششم دبستان برای گوشی های اندروید

همکاران محترم کلیه دروس هر پایه را می توانید داشته باشید و در هنگام تدریس مجازی و ... استفاده نمایید. قطعا به روند آموزش کمک خواهد کرد. پیشنهاد می کنم از این برنامه ها به همراه نرم افزارهایی همچون x recorder  استفاده کنید تا تدریس بهتر و راحت تری را برای دانش آموزانتان در فضای مجازی داشته باشید.

آیکن و عکس دانلود برای وبلاگ

دانلود فایل کتاب های پایه اول

آیکن و عکس دانلود برای وبلاگ

دانلود فایل کتابهای پایه دوم



...ادامه مطلب

امتیاز :

برچسب ها : فایل اندروید کتاب هاب درسی , نرم افزار کتاب های درسی , فایل اجرایی اندروید , نرم افزار،اندروید،کتابهای،دبستان ,
دانلود کتاب های ابتدایی نوشته شده در دو شنبه 14 / 04 / 1400 ساعت 23:21

موضوع : رنگارنگ , اطلاعات عمومی , اختلالات یادگیری ,

اختلال یادگیری یا دیرآموز بودن

تفاوت دیرآموز بودن و اختلال یادگیری چیست؟


دیرآموز:
کودکان دیرآموز توانایی یادگیری مهارتهای تحصیلی ضروری را دارند، اما اندازه و عمق یادگیری‌شان نسبت به متوسط همسالانشان کمتر است.
معمولا نمرات هوش کودکان دیر آموز بالاتر از نمرات کودکان عقب مانده ذهنی و پایین‌تر از کودکان طبیعی است به همین دلیل به آن‌ها کودکان مرزی نیز می‌گویند. از آنجا که تفاوت ظاهری با دیگر کودکان ندارند، تشخیص آن‌ها تا زمان مدرسه به تاخیر می‌افتد.

آخرین خبر | پرونده ای درباره کودکان دیرآموز مدرسه ای

اختلال یادگیری:
عدم پیشرفت تحصیلی کودک در مقایسه با توانایی هوشی کودک در زمینه خواندن، نوشتن، دیکته و یا انجام محاسبات ریاضی، اختلال یادگیری نامیده می شود یعنی کودک علیرغم اینکه از لحاظ هوشی مشکلی ندارد اما در یکی یا همه زمینه های یاد شده دچار مشکل در یادگیری می باشد.
اختلال یادگیری ممکن است موجب دلسردی، عزت نفس پایین، سرخوردگی و روابط ضعیف با دیگر دانش آموزان شود.
اختلال یادگیری یا ناتوانی یادگیری طیف وسیعی از مشکلات یادگیری را شامل می‌شود. اختلال یادگیری به معنای نقص در هوش یا انگیزه‌ نیست. کودکان دچار اختلال یادگیری تنبل یا کودن نیستند، در حقیقت اکثر آنها به اندازه‌ی سایرین باهوش هستند و فقط مغزشان به طریقه‌ی متفاوتی عمل می‌کند. این تفاوت‌ها در مغز در نحوه‌ی دریافت و تجزیه ‌و تحلیل اطلاعات این کودکان اثر می‌گذارد.
به زبان ساده، کودکان و بزرگسالانی که به اختلال یادگیری دچارند متفاوت از سایرین می‌بینند می‌شنوند و درک می‌کنند. 
آنها به همین دلیل در یادگیری اطلاعات و مهارت‌های تازه یا به کارگیری آموخته‌‌هایشان با مشکل مواجه می‌شوند.

شایع‌ترین انواع اختلالات یادگیری عبارتند از: اِشکال در خواندن، نوشتن، ریاضیات، استدلال، گوش کردن و حرف زدن.



...ادامه مطلب

امتیاز :

برچسب ها : دانش آموزان دیرآموز , اختلالات یادگیری چیست , دیراموز یعنی چه , شناخت دانش آموز دیراموز , اختلال یادگیری کودکان , آموزش کودکان ,
اختلال یادگیری یا دیرآموز بودن نوشته شده در دو شنبه 14 / 04 / 1400 ساعت 22:59

صفحات سایت

تعداد صفحات : 124





لینک دوستان
کلیه حقوق این سایت ، متعلق به moalleman می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است .